Enda sättet att ta bort oönskat hår permanent är att ta död på hårcellerna och det görs med laser. Jag har inte hört eller läst någon annanstans att det finns något annat sätt att göra det på om man tänker permanent. Jag var också inne som fan på att ta bort håret på bröstet(och de lilla som finna på magen) (är kille), men det verkar vara allt för dyrt och för jobbig process så jag la ner det. Jag har köpt en Bodygroommer(stav?) som jag är ganska nöjd med rakar bort håret kansek 1 gång i månaden räcker för att man inte så ha så mycket. Det handlar mycket om också vad du har för hår och vad du har för hud och vad du har för hudfärg. allt måste stämma in för att göra det lättare och inte lämna massa spår på kroppen. Du ska tex vara väldigt ljus och ha väldigt mörkt hår för bästa resultatet . tex om du är svart eller har mörkare drag så är det väldigt svårt då det kan lämnas vita fläckar på din kropp där dom tar död på hårcellerna. Men detta var de jag läste om för kanske 6månader sen, kanske kommit något nytt nu. Och sen att vaxa hår är bättre än att raka så klart, får längre resultat men att hårsäcken skulle sluta producera hår stämmer inte. Enda sättet är som sagt att ta död på cellen.
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.