I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hur får jag perfekt hy?

Övrigt - Blandat

   
Producent

2009-12-09 08:06

Hur får jag perfekt hy?

Eftersom jag har tråkigt och har bestämt mig för att skämma bort mig själv lite, tänkte jag fråga tjejerna på whoa vad ni har för hy-tips som jag kan sno. Har snarare för torr än för fet hy. Och har i princip aldrig haft en finne. Dock tycker jag knappast att min hy ser top ut!

Har ni något speciellt schema ni kör på? Typ använda kräm dag & natt? Vad har ni för produkter att rekommendera till någon som har känslig och torr hud?

Sedan har jag sådandär hy på benen som ni vet att vissa har. Typ knottrig. Har hört att hth-kräm ska hjälpa mot det. Men någon som vet fall det funkar? Har ni sådana som ni har blivit av med, isåfall hur gjorde ni? Hatar dom där plopparna, och har haft dom så länge jag minns. Vill bli av med dom en gång för alla!

Ge mig alla slags hudtips ni kan komma på, allt från att lägga gurka på ögonlocken till vilken fotfil som är bäst!

Vill se ut som jag har ett pspfilter på mig när jag är klar!!

"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."