Bögiga drinkar!
Jag och en vän är på jakt efter nya drinkar att prova på krogen. Mojito i all ära men alltid kul med något nytt. Då det finns en djungel av drinkar har vi valt att nischa oss mot bögiga drinkar. Så droppa de bögiga drinkarna ni vet! De som är avklarade är Strawberry Daiquiri och Margarita.
K.I.S Killaz In Suits
Alla drinkar är väl mer eller mindre bögiga?
Kan inte riktigt hålla med dig men jag gör en liten rättelse. De bögigaste drinkarna ni vet, droppa!
K.I.S Killaz In Suits
Räknas Julmust med cola/glögg i? :p
Gdje ste patke mater vam jedem.
Nej nu skrev jag fel, Menade inte Julmust med cola i, Skulle stått Julmust/Cola med Glögg/vin i.
Gdje ste patke mater vam jedem.
Word på jeppehehe. Om du gör en drink av vodka blandad med whiskey, rom och jägermeister sen toppar den med en skiva från ett älghorn så KANSKE. Annars är alla drinkar bögiga.
Pfft Gin&Tonic är inte bögig
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Gay first aid - Tranbärsjuice, lime, fruktsoda och vodka.
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
d-beck Släng i lite gin och tonic i den så har du den perfekta bögupplevelsen!
Mojito är väll inte bögig? Annars rosa pantern och andra mjölkdrinkar..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Appletini ala JD style, easy on the tini eller mandarin tini! Appletini , when did gays started drinking straight drinks? Själv tycker jag drinkar är najs men grymt dyra när man kan köpa 3-4 bärs istället, jäger & redbull blir oftast standard för man har sån kass fantasi när man väll står och ska köpa en.
Tråd dödadar!
Sex on the beach är tämligen gay 2 CL VODKA 2 CL PERSIKOLIKÖR 2 CL TRANBÄRSJUICE 2 CL APELSINJUICE
9-1
Tack för tips! Har du svårt att välja drink ska du prova min polares recept! 3cl Jäger 3 sekunder rödvin Fyll upp med redbull Låter förbannat äcklig men är faktiskt god! Knappen heter den!
K.I.S Killaz In Suits
Men jäger är så jävla played.
9-1
Slow Comfortable Screw Up Against the Wall 2 cl Vodka 1 cl Gin 1 cl Slånbärslikör 2 cl Southern Comfort 1 cl Galliano Apelsinjuice
"Vill man träffa folk, då ska man gå med i en skytteklubb"
Producent
2009-12-08 21:33
hur fan kan en drink vara bögig?
ingen som har nämnt comopolitan!
VIOLETA PARRA - Gracias a la vida
Appletini. Period.
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Gå till din närmsta sportbar, kolla på fotboll, bli svettig, drick öl och krama dina kamrater. Där har du en homoerotisk stämning som heter duga. Drinkar är inte gay, det är metro. Skärp er. ;)
PUSS: 4 cl vodka 2 cl passoa 6 cl apelsinjuice Fyll upp med redbull Extra kul i baren när bartendern frågar vad man vill ha "En puss.."
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!
Moderator
2009-12-08 22:55
Nej alla drinkar är ju inte homo ! Men får hålla med om att en Sex on the beach är lite gay dock ..
time isn't wasted when you're getting wasted .
Nej det är innebandy/Sunny Beach
DIF!
Jeppe och Anna Ankafali, sen när blev Kapten och Cola bögigt? Sen när blev Gin och Juice bögigt? Sen när blev Hennessy och Lime bögigt? Sen när blev Mojito bögigt? Sen när blev en enkel Vodka redbull bögig? Skärp er
Hembränt och whiskey, där snackar vi manlig drink. Ingen sån där fjoll-Mojito. Låter som en bög. "Mojito, kom hit knasboll så ska jag smiska dig!"
Nä inget bögigt med drinkar, skevt att se saker alls som bögigt egentligen. Men kul kan det ju va ändå :)
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
jag ser ett felande tema genom denna tråd, en drink har 3 ingredienser. rom & cola, gin&tonic, vodka&redbull är alla groggar! drinkar är bögigt, groggar är det inte!
Producent
2009-12-09 02:29
hur fan kan en drink vara bögig?
paha, så du menar att om jag tar tex en rom och cola som jag spetsar med en kvarta jäger så är det en bögig drink, men om jag tar bort jägern är det en manlig grogg? För övrigt måste det vara under 50 % alkohol i glaset för att det ska vara en grogg, jävla mesande tbh. Ärligt talat skiter jag totalt i vafan det kallas, antingen är det gott och gör mig full eller så smakar det äckligt och gör mig full, ändamålen helgar medlen.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Producent
2009-12-09 02:53
Hahaha, bästa tråden..
jhurdtasgbnbzmgzfr.
Haha för skön tråd! Som någon nämnde tidigare. Sex on the beach. Gay! Vad tycker ni om Long Island Ice Tea då? Mojitos är väl inte gay?
Vad tycker ni om Long Island Ice Tea då? Mojitos är väl inte gay? Båda dessa drinkar ger ifrån sig relativt kraftiga homovibbar, ja.
Förövrigt är givetvis Gin med juice inte gay, det är äkta grejer. Vodka med Red Bull är också tung, långt ifrån homo. Hennessy är straight G.
HAHAHA! Bara kolla på Mojiton.
Skinny Bitch är väl bland det mest omanliga.
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
appletini, easy on the tini
Just because i stand over you don't mean you understand me
Drinkar är inte gay... Men cider är fan gay, o då menar jag inte herrljungas alkoholfria utan, blask som smakar som en blandning av saft öl och jag vet inte vad...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jeppehehe jag vill fan bjuda dig på sljivovica från hemlandet!
Long Island Ice Tea är king ju! och full och fattig som fan blir man om man häller i sig några sådana!
Slap a bitch, allways
Long Island Ice Tea är king ju! och full och fattig som fan blir man om man häller i sig några sådana!
min motfråga blir genast: vilka drinkar är heterosexuella då?
Moderator
2009-12-09 15:25
vilka drinkar är transsexuella? o_O ska de vara typ whiskey+cider lr?
//TW
CUNTFACE är en nice drink
hur fan kan en drink vara bögig? Det är väl om den är en manlig drink som har sex med en annan manlig drink?
Så om du har två rätt manliga drinkar: en 'älgstrypare' (rye-whisky, hembränt och öl, dekorerat med en älgskalle (helst levande och jävligt förbannad)) och en 'yxmördande skogshuggare' (läkarsprit, rom och gin(serveras på en yxa- drick innan den rinner av!)), och dricker bägge två på fastande mage så blir de rätt bögiga drinkar. De håller ju på och skvalpar runt tillsammans, ensamma i din mörka mage, och blandar sina kroppsvätskor (deras kroppar, i den mån de kan sägas ha några, består ju utav vätskor...) Det borde väl klassas som rätt bögigt? Och dricker du flera stycken så kommer du ju ha en orgie med bögdrinkar i magen, det blir inte mycket bögigare än så!
Så med andra ord, vill du dricka bögiga drinkar, så drick massa manliga drinkar på fastande mage. Bögigare än ett gäng fotbollsspelare i en bastu.
PS. Jag vet inte om det finns en drink som heter älgstrypare eller yxmördande skogshuggare.
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.
Appletini (Vodka, äppeljuice och en skiva äpple)
Hej, Träffat Jacob?
alla drinkar är ju bögiga. utom möjligen vodka on the rocks
Alla drinkar är ju inte bögiga. Eller gentligen ingen men det ser inte så straight ut att springa runt med en rosa pantern eller en strawberry daquiri i handen. Tycker tips på "bögiga"-drinkar har avtagit. Kom igen nu. hjälp mig med "bögiga" drinkar. Appletini kommer det garanterat bli i helgen. Cosmopolitan också, men vem nöjer sig med 2 drinkar?
K.I.S Killaz In Suits
Hangaround
2009-12-10 13:53
Kor Grateful Dead istallet for Long Island Ice Tea..samma sprit, men istallet for cola har man i mer sodavatten och toppar av med ett matt korsbarslikor, rod och fin, samt karatefull.
Jag kan inte förstå kopplingen mellan vilken drink man tycker är god och sin sexuella läggning! Förklara gärna. Jag dricker öl i 9/10 fall. Annars rom+cola eller vin. Men inte fan bögförklara jag en polare för han köper en drink när vi är ute. Ni är bara lama och osäkra.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Jag förvånas att folk verkar tycka att det är helt okej och normalt att koppla drinkar och sexuell läggning. Jag struntar fullständigt i att det är en så pass "oskyldig" grej, det är så jävla dumt att jag knappt finner ord för det. Det är sån här skit som bidrar till segregation i samhället, då man fördomsfullt vill stämpla sexuell läggning och kön på egenskaper och saker.
Delam tange barat
Foerplay , är väl mest för att drinkar är för tjejer, och om en kille dricker tjejdrinkar är han bög. Inte så svårt egentligen. Håller förövrigt med jeppahehe och Anenkefali
AIK ARSENAL "Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
lollarn: Det förklarar ändå inte varför jag inte kan tycka om en viss drink, utan att någon ska säga att jag homosexuell. Och vad är det som gör att drinkar är enbart för tjejer? Någon mer än jag som inser hur korkat det hära låter?
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
dessa fördomar kommer väl för alltid vara desamma. Om nån tar en rosa drink så bryr jag mig inte, ska alla tvingas dricka ren mjöd bara för o bevisa för omgivningen att de minsann inte är bögar? korkat. Jag dricker i princip aldrig drinkar men det har mest att göra med att jag är snål och tycker öl är godare.