dagens höjdpunkt?
har redan gjort en sån här tråd för länge sen, men det är så roligt så jag gör en till. Vad var eran höjdpunkt idag? min var att få prata med min pojkvän som är i sverige nu när jag är i usa, på skype!
paradise hotel + gjorde ett fruktansvärt snyggt mål på fifa!
Rädda en ko, ät en vegetarian!
enda bra idag var en del roliga skämt o skratt... annars sög allt kraftig ångest
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
att det för en gångs skull var lugnt på kontoret
att jag mobbade en åttaårig tjej
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
att städa från 10.30-22.00 FY FAN!
Moderator
2009-12-06 23:33
Usch, pizzan till frukost för min del
time isn't wasted when you're getting wasted .
dagens höjdpunkt(er) Duscha, äta spaghetti och korv. Och imorgon blir det rester =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2009-12-06 23:36
Att inte göra någonting på hela dagen förutom gå och köpa pizza, Zeunerts julmust och ölkorv.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
är det nu vi går över till gårdagens höjdpunkt ?
var på "glöggfest" och hade jättetrevligt, fast jag inte ville gå dit från början. träffade rolig bebis och åt god mat.
Casettis mål i Roma - Lazio!
hejhej
Producent
2009-12-07 02:00
Köpa snus och lyssna igenom Labyrint´s mixtape.
jhurdtasgbnbzmgzfr.
Producent
2009-12-07 02:02
Producent
2009-12-07 03:03
Konstigt: Hahaha!
jhurdtasgbnbzmgzfr.
Gårdagens höjdpunkt var absolut en lång promenad för att sedan ligga och skratta åt Robot Chicken tillsammans i sängen. Dagens är att jag inte kan prata och kan därför stanna hemma med gott samvete.
Dagens höjdpunkt är nog att servern inte blir för varm i garderoben.. :)
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
Hangaround
2009-12-07 11:29
Dagens höjdpunkt kommer inte att komma. Där emot så kommer kvällens höjdpunkt bli att få sluta arbetet efter ett pass på 12 timmar med 2 timmars sömn i ryggen.
Mamma fyller år och jag har druckit champagne till frukost :)
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Skrev på ett kontrakt för lägenheten ja ska hyra!
Det blir ingen extra sång, vi är klara – hej då
När jag pruttade och det kom lite bajs i kallingarna.
Hittills idag var höjdpunkten när jag klickade på en låt i audioforumet som jag trodde skulle vara proddad av Lord Finesse och det visade sig at than RAPPAR på låten. Det har man längtat efter X antal år. <3
Producent
2009-12-07 13:36
när jag va gymmet själv o fick bestämma vilken musiksom skulle strömma ut genom högtalarna. Självklart vart det Muneshines nya platta
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Slutade 12 idag, soft
Evangeliet
Hangaround
2009-12-07 15:37
Att jag får sluta 19 och inte 20 idag.
finns inga höjdpunkter, livet suger... *Emoemoemoemoe*
började dagen med att få en avsugning. blir inte bättre än så.
Att jag blev väckt klockan 12.00 med en spliff.
spliff macht frei
Att bara kunna slappa hela jävla dan,
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt
Att vi blev helt klara med seminarieuppgift nummer 3 idag :).
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
Att min far kom och räddade mig när jag hade gått lite.
My heart lives in my vagina.
tågresan hem från skolan då en i klassen frågade biljettgubben om han var ledig ikväll. blev otroligt roligt då biljettgubben fråga om han var sugen :)
Har inga än så länge. Får återkomma om jag hittar något.
några sms. som gav mig fjärilar i magen. och fick mig att längta till lördag =)
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
Louder ; du har nog missuppfattat det hela, tråden handlar inte om gårdagens höjdpunkt. Vill du skriva om gårdagens höjdpunkt får du göra en ny tråd. (Nu är jag lika dryg som en admin... oj.. förlåt)... Dagens höjdpunkt var snoozeknappen imorse :)
Avslutade de sista förändringarna jag måste göra i odokumenterade javascripts. Nu slipper jag skiten ett tag. Dagens lågvattenmärke blir när chefen kommer på fler förändringar han vill ha i det jävla javascriptet.
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.
046, passa även på att läsa resten av mitt inlägg, när du ändå är igång.
Att idag kommer 2 polare över till mig så ska vi jamma innan jag drar till jobbet :)
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Att se min son äta potatispure (han har precis börjat äta...) och se hur glad han blev var dagens höjdpunkt.
Fors höjdpunkt, och fem skivor vitt bröd med ost när jag trodde köket var tomt.
Producent
2009-12-08 13:03
dagens höjdpunkt var att en på flashback trodde 100% att han camat med Jessica Alba och gjorde en tråd om det och var lika 100% seriös där.
att jag struntade i hur bråttom jag hade och gick hem till mamma&pappa och åt frulle. mysa med valpen, ost och lite snack med pappa. bra start på dagen. OCH smsen jag får.
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
Frozens höjdpunkt lät ju helt underbar... vill ha barn nu!
Mabuhay!
Endast en lektion i skolan, två nyinköpta spel. (Mirror's Edge och Prototype) Sen blir kvällens höjdpunkt förhoppningsvist Milans vinst mot Zürich.
Would I shit you? You're my favourite turd.
Första dagen på ett slappt jobb (dagisvikariat).
Att jag gick på julledigt idag, 20 dagar i Florida here i come!
Hey
Studiotid, ett riktigt bra uttalande om vår senaste låt från en av mina förebilder, Air max 90 current Huarache PR, det där skrattet och nytvättade lakan. MMMMGOOOD!
Sammanfattningen av ena kompendiet är klart och promenaden med frågor (nej, inte tipspromenad :p) senare idag :)
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
byggde duktiga saker på jobbet idag, det var kul.
Är det seriöst ingen som har skrivit dagens runk?