I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

WTF upplevelse Del 3

Övrigt - Blandat

2009-11-29 05:23

WTF upplevelse Del 3

Tänkte att vi kunde återuppliva en gammal goding här i Blandat :)

Saker du upplevt som bara kunnat sammanfattas med ett ord: wattafuck?

Själv så har jag inte upplevt nån WTF? på ett tag, men jag återkommer nog.

2009-11-29 05:37
Såg en alkiskärring sitta och skita mitt i stan en gång. WTF!?

She did it for the lulz!
Intressepenisen hårdnar!

2009-11-29 06:10
Såg en djurgårdsgrabb krama om en gnagetgrabb på fyllan och hörde dem säga "att vi gör upp sen när vi båda är nyktra, blir bara fel när vi båda är fulla" WTF..

2009-11-29 12:00
Såg ett par småkids tjafsa på tunnelbanan, kille 1 ropar "DIN MORSA" till kille 2 som svarar "Jaja min morsa, knulla din morsa också" och då börjar kille 1 gråta och snyftar fram "i-i-ingen snackar sådär om min morsa..." WTF

2009-11-29 16:00
Såg två unga snubbar tappa en flaska sprit på tunnelbanan igår vid klockan 04.30.. Båda började skrika "NEEEEEEEEJ" sen så drog den ena utav dom sitter finger i den utspillda spriten och började sörpla i sig!
det finns en chat! missa inte den...

2009-11-29 17:07
wasteapa: det är väl iofs inte såå ovanligt i ösd ;P

2009-11-29 19:36
Drack inte igår för ovanlighetens skull o körde mina polare till stan på nattkvisten, satt en kille på sina knän utanför McD's o åt pommes från marken...han såg dessutom normalt full ut, lide nöjd och hade uppstyrda kläder...förstog inte riuktigt grejen men men! Tack o lov att man oftast ser helg verkligheten genom bedövade ögon!
Moderator

2009-11-29 19:40
Ett rådjur hoppade över mig igårkväll, WTF?!
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_

2009-11-29 19:48
Skillz: sant, sant. Elisabeth-style.
Intressepenisen hårdnar!

2009-11-29 23:52
Haha! Rolig tråd=)

Längesen jag var med om en "WTF" grejj... fast det beror ju på hur man definierar en "WTFhändelse"....

2009-11-29 23:58
När jag insåg att tjejen ljög om hur länge p-sprutan funkade och såg i sidhistoriken att hon hade googlat "Bli gravid". WHATTEFÖCK?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-30 00:50
Såg en liten kille med en Bajen mössa på sig på tunnelbanan för några dar sen, kändes lite... wtf?
Vi är överallt!

2009-11-30 01:29
En krogägare som sänker en snubbe utanför puben..
//Crooked//

2009-11-30 08:52
En krog ägare sa till min bror "vill du ha kokain? 800 hundra" och drog fram en påse. WTF?!?
Hej, Träffat Jacob?

2009-11-30 09:00
widegren1990 P19 hahhah kom på en sak som hände mig och min kompis när vi var på skeppsbar. En av vakterna stod vid dansgolvet och gick fram mot oss. Han tog upp sin mobil där han hade skrivit i ett sms. Hon vill ha kokain????

Vi baa öööö WTF :P

2009-11-30 09:04
perezosOo F21: haha helt sjukt fyfan, vart ska världen ta vägen?
Hej, Träffat Jacob?

2009-11-30 19:54
Fick just en liten WTF, Köpt en påse tuggummi (extra sweet mint) och tog ut ett tugg å stoppa i käften men det var lakritssmak.

2009-11-30 20:19
En gång när jag hade köpt en KitKat var en utav "fingrarna" ren choklad, inget kex alls.
Lite wtf och en rejäl dos besvikelse.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög.
(itsclive.blogspot.com)

2009-11-30 20:30
haha skönt att min tråd levt vidare till en del 3!
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!

2009-11-30 20:59
haha! :D älskar detta... älskar små WTFs... som med kexchokladen och tuggummit! :)

jag råkade ut för en WTF...

gick till skolan.. klockan är runt 8 på morgonen, en tant som verkar någorlunda påtänd går fram till mig och säger något (har musik i öronen) jag stannar och frågar vad hon vill, hon säger "hej" och jag säger "hej" tillbaka. Sen frågar hon om hon får ställa en fråga, varför inte tänker jag. "Tror du dom kommer sätta mig i fängelse?"...
WWWWWWWWTFFFFFF , inte en fråga man vill höra när man är i en ensam tunnel med en tjackis. jag svarar "nej" och går snabbt därifrån..
Get Random!

2009-11-30 22:26
En rosa bmw kom rullandes ner för huvudgatan där ja bor, en bolastinnad shunne utan tröja me tribals över hela armen sitter i o gungar huvudet i takt till "piece of me " me britney spears som han har på högsta + massor av bas. o glor snett på folk som inte klarar hålla sig för skratt.

Mycket lik denna mannen

Rvk innercity...
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt
Graffare

2009-11-30 22:42
För att tag sedan stod jag och väntade på en vän utanför systembolaget i hornstull var på en dam faller ner i splitt mitt framför mej(WTF!?). Artig som jag är hjälper jag henne upp och frågar hur det gick. det visade sig att hon halkat på ett bananskal!

HAHAHAHA
http://beltontorsk.tumblr.com/

2009-11-30 23:50
när jag va o handlade för ett tag sen så va de en tjej vid mejerihyllan som hade pjamas o tofflor på sig, mitt på dagen mitt i veckan på "köpcentret" här i stan. Jag hade haft lite förståelse om de va tidigt på morgonen på helgen, men neeej.

2009-12-01 02:58
bad pappa köpa 10 påsar chips till mig. han kommer istället hem med 10 pizzor. det var lite WTF?!.

2009-12-01 04:56
Skissen: Det var the dude!!
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga

2009-12-01 14:09
vidar:
haha shit

2009-12-01 17:18
Idag när jag var inne på pressbyrån så var där en man runt 40 år iklädd kostym som gick omkring i cirklar, pillade på saker och upprepare: käre gode gud hjälp mig, gode gud hjälp mig, hjälp mig gud, gode gud hjälp mig.

Jag går ut och iväg vidare mot jobbet, kommer på att jag glömde köpa tändare och svänger in på ica 5-600 m därifrån när jag kommer ut igen så står samme man där, mitt på vägen med händerna knäppta: gode gud hjälp mig, hjälp mig gud!!

wft!?
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.

2009-12-01 17:43
anna_m_maria
Du hade/skulle ha sällskap av något slag va? Eller var det filmhelg på G? haha
^ Smart sagt.
Moderator

2009-12-01 17:57
haha, vi har en lokal kändis här som är rätt bakom flötet som jag satt framför i bussen igår ;D Sitter o lyssnar när han för en konversation med sig själv.

Sen ringer han ett samtal med mobilen. då säger han något i stil med det här - "Hej pappa, vad gör du? blablabla, ska jag komma upp till er på torsdag? blablabla, Men pappa, har du flugit nå helikopter sista tiden? Det är inte bra att ha helikoptern framme ju, det vet du ju, pappa man kan åka i fängelse om man gör så" hahahahahahahah höll på o dö av garv inombords xD
//TW

2009-12-01 18:02
jag vaknade upp bredvid främmande man i 35 års åldern efter en riktig jävla rövkväll ute. vaknade med kalsongerna på och kläderna bredvid sängen. WTF
Käft då.

2009-12-01 19:15
anna_m_maria: Hahaha!
Tror inte det var kalas.. anna_m_maria hittade nog lite gräs från farsans stash och rökte sig beng och beställde munch!

Min WTF var när jag gick på stan med min flickvän. Vi gick på busstorget och passerar 2 unga killar i 17-20 års åldern. Varpå en sleten kärring vaggar efter dom, i rosa mjukisar ovanför naveln och vevandes med knytnäven skriker hon: Kom hit då din jävel så ska jag knulla skiten ur dig! Killarna börjar förövrigt gapflabba, samt alla i närheten. Då skriker hon "Fegis!" och vaggar tillbaka vartifrån hon nu än kom.

WTF?
Dra åt helvete!
Poet

2009-12-01 19:37
Satt pa tunnelbanan for ca en vecka sedan. Satt pa "Galna Linjen", vilket ar Torontos lila linje. Bara massa nutcases och diverse andra galningar pa den linjen, typ. Vagnen ar val ca 20-30 meter lang, med fyra oppningar. Jag sitter i mitten och laser min Metro tidning i lugn och ro. Vid dorren langst ut mot vanster, star en snubbe och lyssnar pa sin MP3-spelare. Da och da sjunger han med musiken han har i sina lurar, valdigt tyst. Man kan hora han, men han stor inte nagon precis, eftersom det satt folk och snackade med normal ton. Hoger om mig, ca 15 meter bort fran den sjungande snubben, star biffig snubbe pa ca 185 cm, typ lika bred, och glor fult pa snubben som sjunger for sig sjalv. Ganska tydligt att den har snubben inte har alla indianer i kanoten. Det drojer inte lange foren han borjar ropa efter MP3-killen.

-Ey! EEEEEY! Snubben, med lurarna har slutit sina egna ogon a long time ago och ar helt inne i sin musik, och hor inte idioten som ropar pa han.

-EEEEEY! Galningen gar fram till snubben med lurarna, snubblar nastan eftersom taget haller pa och stannar vid nasta station.

-EY! MP3-killen hor han nu, tar av sig horlurarna och tror att nagot har hant killen.

-What's wrong? Sager MP3-killen med oroad min, just som dorrarna bakom oppnar sig.

-Shut the fuck up!!! Sager toket, och ger han en kaftsmall sa han snubblar ut ur vagnen baklanges och trillar pa marken. Sa kom signalen att dorrarna stangs, sa akte vagnen ivag.

Jag var nog inte den enda som tankte "What the fuck ?!".
At the gates of Eternity...

2009-12-01 21:36
BC99

HAHAHA XD
Hej, Träffat Jacob?

2009-12-02 02:40
Roligaste tråden ever...!!!
Love is shit that's why I won't deal with it!

2009-12-02 05:37
Det vanliga kompis gänget var ute och åker bil.
Vi kör förbi en kyrkogård och föraren kläcker ur sig -Tänk att bli våldtagen på en kyrkogård..
Det vart bara tyst i bilen, vi va bara killar.
Producent

2009-12-02 19:51
Jag och en polare stannade över hos en annan polare inatt, när vi igår natt satt och spelade Modern Warefare 2 så hörde vi ljud i hallen och pausade "gå ut och kolla" sarom till mig, när jag gick ut och kände ifall ytterdörren var låst och allt och checkade att inget var där. Så gick jag tillbaka, och precis när jag ska gå förbi polarens garderob flög hans kattjävel ut med tassarna upp i luften som om han skulle ge mig en snyting.

stanna till och tänkte "wtf :|"

2009-12-02 21:54
hahahahahaha omg verkligen wtf moment i bet

2009-12-03 14:48
Jag och några polare ståg inne på donken vid sergelgatan å käkade, vi står mot sergelgatan så vi ser allt folk som vandrar runt.

helt random snubblar nån brud till och ramlar. precis framför våra ögon. hon är snabbt uppe på fötterna igen och går vidare.

när vi tittar lite närmare där hon ramlade ner vi en liten saltgurka, som hon halkade på :D hur stora e oddsen för de? :p WTF

2009-12-04 18:38
En äldre tant (ca. 65) kommer fram till mig på stan och frågar var polisstationen ligger, jag pekar åt höger, hon tackar och går åt precis motsatt håll, och inte mot en bil heller utan jag ser henne gå långt som fan åt det hållet för jag ska också ditåt.. Whuttafock?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-12-04 18:42
GreAt_rEtarD F22

HAHAHAHAHA

2009-12-05 22:06
Var på fest igår hos en person som jag bara känner lite löst. Hur som haver var detta en inflyttningsfest och tog med mig ett gäng vänner så man iaf skulle känna någon på festen. vi kommer dit alla är jättetrevliga. Man får massa komplimanger om ens kläder och sånt även av snubbarna på festen, tänkte i fyllan fan vad trevligt folk det var här. Efter några timmars festande kör vi "jag har aldrig" leken som ni vet går den till så att man säger tex "jag har aldrig kört bil full" och de som har kört bil full dricker då en klunk ur sin öl.

Ter säg väl ganska normalt och de vanliga frågorna far runt beträffande sex, droger osv som folk undrar. Sedan är det dags för killen som sitter bredvid mig att fråga. Han säger då
"Jag har aldrig haft sex med två killar samtidigt"

Då dricker alla killar på festen förutom jag och mina killkompisar och det går helt plötsligt från klar himmel upp för mig vad vi är på för fest samt alla trevliga komplimanger och varför alla grabbar vart så trevliga under hela kvällen.

WTF!

2009-12-06 00:27
^ Hahaha!
Beat the odds like an abusive freak show owner

2009-12-06 00:36
Jobbigt läge liksom men ändå så jävla sjukt haha

2009-12-06 05:20
ahahahaha bäst ju!

2009-12-06 06:42
haha fan va fränt att hamna på en gay-fest :D

2009-12-06 09:33
sausagefest! haha
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone

2009-12-06 10:36
är det ingen annan som har ngn ny WTF på G?

2009-12-06 11:08
vaddå? det lät ju som en jätte trevlig fest. Det är ju inte så att du skulle blivit våldtagen i trapphuset. Jag skulle lugnt gå på en flatfest om musiken var bra.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög.
(itsclive.blogspot.com)

2009-12-06 11:22
Enola: har inget emot homosexuella, där är väl bara folk som har dålig självkänsla som har typ homofobi. Det roliga i detta var att jag inte fattat vilken läggning de flesta hade inan den där fucking leken, och det var detta jag tyckte var sjukt i det hela. har själv delat säng med en homosexuell man i fyra månader och inte haft ett dugg problem med det. Men till detta hör ju att mans kulle dela med sig av en WTF! upplevelse (=
Rappare

2009-12-06 14:45
Har ett sjukt WTF-moment som hände mig igår. Står och softar vid plattan med mina polare. Vid Emo-trappan som det så fint kallas. Så glider det fram en kärring på runt 60 bast, med en riisig tatuering i pannan, ser i princip ut som en jävla bläckfläck.

Hon går runt till folk och ber dom lukta på hennes händer.

WHAT THE FUUUCK?
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"

2009-12-06 15:47
Haha, va med om en WTF upplevelse häromdan. Jag har en kompis som alltid ska försöker intyga om att han är smartare än oss andra i vår kompis krets, men egentligen är han dummast.

Så igår diskuterade vi om hur stor chans det är att tjejer blir gravida efter oskyddat sex egentligen.

Han: 50 %!! (Stensäker)
Vi: Jasså, hur vet du det?
Han: För antingen blir man gravid eller så blir man inte, så det är fifty fifty
Jag: Jaha, då är det 50 % chans att blir miljonär imorgon, för antingen blir jag eller så blir jag inte?
Han: Oj, tänkte inte så långt.

Hahah, alla stirrade på han och tänkte WTF
Eyy,You Cant Hustel With a Hustler, Bitch!