Dipp till chips..
Vilken dipp är godast till OLW sourcream chipsen? Eller vilken kombination är godast (chips+dipp) ?
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Pratar nu om färdig dippmix som man kan köpa i butik, vill itne göra egen..
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Ranch tror jag någon dipp heter. Den och Sourcream/Onion-chips. Guld.
´nej det ska vara lättsaltade chips med dill och gräslök dippen. finns inget godare:)
Den nya bearnaisedippen är rätt jävla god! Annars är dipp med löksmak också nice.
Skissen Nackdelen med lättsaltade chips är att dom blir svintråkiga så fort dippen tar slut.
och så är dom för tunna och går av om man inte köper de räfflade.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
om det är något jag kan så är det chips
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Anenkefali Vad har Ranch för smak ? dill & gräslök dipp & löksmak känns ju väldigt safe iaf, så kanske gör på dom. :)
Enola F24 HAha då kanske jag skulle ha skickat ett meddelande till dig från första början då:)
Ranch är väl...Lök, paprika och tomat TROR jag. Lök och paprika är jag nästan säker på. Jävligt god dipp i alla fall. Stabil.
Ah jusste, paprika i dipp låter gott, tror jag smakat det förut.. Ska köpas =)
Producent
2009-11-25 21:13
bara jag som gillar doodles dipp med ostsmak?:>
Konstigt Du är inte ensam, den är helt sinnessjukt god. Den med ostbågar till. Yummie.. Annars diggar jag dill & gräslök chips med Fresh Island dipp, med paprika & vitlök.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Någon som har smakat själva pulvret till ostdippen? Den smakar typ exakt som pulvret/smaken på ostbågar. Det gav mig en tanke om ost-pop corn, men har inte testat än.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tokfan Fresh Island är guld.
Funkenteller Man kan köpa ostkrydda till popcorn på biografer nu (även smör och sourcream)
prova med creme fraiche med smak. funkar rätt bra
Enola F24 Finns det bara att få tag på i biografer?
Tack för alla tips förresten!
Som någon ovan sa, det finns Creme Fraiche med smak, typ "gourmet" varianter som är skitgoda, testade en med Bearnääjs smak här om dan, fantastiskt gott, mycket bättre än dipp varianten ^^
Follow the dao, right about....NOW!
Är det bara jag som kör på sourcream dipp till sourcream chips? Inte hittat någon dipp jag tycker är godare. Fast äter naturchips numera. Gräddfil. Det är nice. Men de är så lite i de påsarna och de är dyrare.
En sak jag tänkt på ang. sour cream-dip. Är inte sour cream gräddfil på engelska? Vad är då pulvret i sour cream-dippen? Koncentrerad gräddfil?
Nu har jag inte ätit den på ett tag. Men jag fick för mig att "Holiday" är den bästa. Men vd du än gör. Köp inte dillchips. Ingen gillar dillchips.
U.S Original! Passar till allt.
I live my life one videogame at a time.
3fots_ninjan OOOOH yes, aka american dippen, sjukt underbar
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Dillchips und Dilldipp, enkelt.
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/
ranch är bäst till sour cream. Det är så gott att när dippen är slut så är det inte värt att äta mer. Som att knulla på ecstasy ungefär!
En fråga till, hur länge kan redan blandad o färdig dipp stå? I Kylskåp..
lök-dipp funkar till allt. bästa dippen!
Negative, negative. Our destination is Gaza.
JonnyStash Du har rätt. Helt rätt.
En fråga till, hur länge kan redan blandad o färdig dipp stå? I Kylskåp.. Någon som vet? :O
Det finns en ny dipp, med lantlig look, som har smak av lök och chili, den var sjuuktligt god. Ihop med Vårlök och peppar-chips.
Fast godast är ju att göra egen med creme fraiche som bas! Brukar köra med vitlök, kryddor, chilisås och honung, kanske lök och så med. :) MUMS!
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Men gud så vidrigt.. Ranch smakar ju BARA tomat, jävla mesdipp. Holiday är också den lamaste jävla dipp som uppfunnits, paprika paprika paprika. Och att doppa chips är SÅ 1999. Ostdippen är OK, men enbart till ostbågar. Dilldippen är ju fruktansvärd, likaså lökdippen. Riktiga män doppar popcorn i Tacodipp. Inget annat.
My heart lives in my vagina.
GZARZA P20: 20 min så blir den perfekt. Icke att tumma på! Djäkla skilnad på smken
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/
Gzara. Den kan stå lika länge som öppnad gräddfil/creme fresh i kylskåp;) Nä men seriöst nu, jag har ätit 1.5 dag gammal dip, de funkade! pröva dig fram efter det.
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt
Okej tack för svar, nu har jag iofs ätit upp allt, men det är ju bra att veta till nästa gång ifall det inte tar slut lika fort. :)
Ranch rakt av !
Vila i frid "fulfrihet" du är saknad av många
Gräddfil med lite havssalt i är det bästa till aaallt ;)
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!
Sour cream chips med holiday dip e ju en klassiker!
CAMPIONI!
Producent
2009-11-29 06:09
Lök och chili dip köpte jag idag, fy fan va gott! knäcker allt! :D
http://soundcloud.com/orlandog https://www.facebook.com/OrlandogPsy https://www.youtube.com/user/OrlandogPsy