Moderator
2009-11-23 15:15
Ny General snus med klocka på. (Limited Edition)
Är det bara jag som har skaffat mig en av dom nya general snusdosorna? :D haha Fyfan va man kommer få ligga när man har en klocka på snuslocket ;D Dom säljs förövrigt på statoil, ska ladda upp bild sen.
//TW
Moderator
2009-11-23 15:17
Synd att det var General och inte Grov, annars hade jag nog köpt mig en dosa haha ^^.
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
Nähä, nu verkar det inte som om jag heller kan ladda upp bilder, vafan :S
Moderator
2009-11-23 15:24
kan meddela att det är ruskigt dålig kvalité på klockan. Men vem bryr sig, det är en klocka på dosan :D haha
//TW
Haha det är synd, och sant som du säger: det är en klocka på dosan :D! Skit bra :D
shit mannen värsta nice
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Äh dra åt helvete vad ballt! Kostar den lika mycket som en vanlig dosa?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ja pris måste vi ju få, mycke dyrare än vanliga?
Producent
2009-11-23 15:54
min polares gick sönder samma dag :) och han hade den endast i fickan. det är ingen kvalité alls på klockjäveln.
Moderator
2009-11-23 16:41
Wow, fucking awesome liksom. Nästan så man ska köpa en även om man inte snusar :)
time isn't wasted when you're getting wasted .
Detta är fan epic.. eller?
Riktigt Sweeet!
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
ja pris måste vi ju få, mycke dyrare än vanliga? 52 kr på Statoil iaf.
Moderator
2009-11-23 18:32
Men som sagt, klockan kommer sluta funka till o från, det har den gjort för alla jag känner som köpt en. :P Men vafan en klocka på dosa :D haha
//TW
fan va soft haha :) dags att byta sort :)
eller sätt ett genral-lock på valfri annan dosa?
Är det så på alla General Portion nu, eller måste man säga "General Portion.. Den med klocka på.."?
Moderator
2009-11-23 22:03
Utlandstripp Om jag inte minns fel så fick varje statiolmack i sverige in 20 st var av klock versionen
//TW
Producent
2009-11-23 22:09
blir o köpa en sån... fast portion e kärring snus =)
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Moderator
2009-11-23 23:39
Fumez Haha ja men en sån här kan man inte motstå ;D snusar mest general lös (god bless it), men när man ska stämma sträff med en ny brud så är det väldigt uppskattat med portionsnus ;) haha
//TW
Producent
2009-11-24 00:49
shitmannen: ska köpa den enbart för att den finns =) e det en träff med en brud då e det självklart att man byter ut det lösa mot det fasta =D Det enda negativa med lös snus e att det inte e så trevligt o somna med en under läppen. Då har man en härlig bladning av saliv o snus i ansiktet o på kudden =D
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Limited edition-grejer får det att kittlas i maggropen, även om det är skitsaker.
My heart lives in my vagina.
Finns dem på random ställen eller enbart på Statiol?
Don't!
Moderator
2009-11-24 15:42
Fumez haha jo inte så skönt att somna med lös snus under läppen ! (Been there, done that).Th1ef Oja, inge snack om saken att man ska ha en sån :D hahaMitchy P11 Om inte jag misstar mig helt så finns de enbart på statoil i begränsad upplaga av 20 st i varje butik om jag inte är felinformerad. Kan berätta att jag löste det där med att klockan stannade hela tiden genom att kila fast en pappersbit mellan batteriet och locket för att batteriet ska hållas på plats!
//TW
Haha, fan va coolt! Och folk som säger att det var bättre förr... 2009 - Klocka 2010 - Klocka med spinners (Y)
Jag måste bara fortsätta på offtopicsnacket och fråga: Hur i helvete somnar man med snus i?. Varje gång lössnus kommer på tal så säger nån jävel "det är äckligt att somna med". Kan ni somna stående eller? Blundar ni och sen öppnar ni inte ögonen på 8 timmar?
Moderator
2009-11-24 20:58
Dieallot En van snusare tänker oftast inte på att man har en snus inne, ibland när man ligger o kollar på tv på kvällarna så somnar man oplanerat när man haft en tuff dag och då kanske man inte tänker på att lägga ut snusen? Fick du svar på din fråga nu?
//TW
Eller så effektiviserar man sitt snusande genom att snusa på natten, så man slipper att sömnen tar upp dyrbar snustid!
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Moderator
2009-11-25 00:39
Mvh P20 Precis, finns hur många anledningar som hellst att somna med snus, sjukt att ingen har gjort en bok "100 anledningar att somna med snus under läppen".
//TW
Dieallot: Jag har somnat åtskilliga gånger med både bak/portion i käften :d Älskar smaken av jord som uppstår då man vaknar helt jävla äcklig i käften med svart skit överallt på kudden
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Fan ja har inte hitta de non stans. Somna med snus e som gräva guld i Usa. Ja kan inte sova om ja inte har snus inne när ja ska sleepa
shit län, nästan så man ska köpa nån schysst tejp och göra ett armbandsur av den när den är slut ju. fett hypat
shit län, nästan så man ska köpa nån schysst tejp och göra ett armbandsur av den när den är slut ju. hahaha
Moderator
2009-11-25 15:56
olwan P17 Kolla på alla statoilmackar i din stad! vad jag har hört så har folk enbart hittat dom på statiolmackar. Fråga dom i kassan, för på vissa ställen så finns dom inte ens framplockade.
//TW
det finns inte ens någon statoil där jag bor :(, bara dumma preem, OKQ8 och någon ny mysko mack... jag vill ju faktiskt ha en sån! även om jag inte snusar haha :p. men jag kanske kan få min kompis att köpa med en dosa när hon kommer på besök :) det är ju faktiskt en klocka på dosan!! haha :D
Att klockan har dålig kvalitet kunde man kanske räkna ut med lilltån? Inte så att dom slänger in ett urvärk från Panerai!? Fett med klocka i dosan iallafall!
K.I.S Killaz In Suits
det finns inte ens någon statoil där jag bor LOL! din dumma bonde flytta till verkligheten din n00b!
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
shitmannen. Aight de ska göra thx
Moderator
2009-11-27 15:42
Verkar vara rätt tomt nu i alla statoilmackar, några har kanske nån kvar. Men va det någon som fick tag i någon här? :D
//TW
Jag köpte en i tisdags. Funkar fortfarande.
Moderator
2009-11-27 15:54
Dieallot Okej nice ;D haha ja min funkar med klockrent sen jag la en liten pappersbit mellan batteriet och locket så att det satt fast riktigt =)
//TW
Köpte en igår, inte ens 1 timme senare så var den redan sönder och har ej funkat sen dess men fuck it!
Moderator
2009-11-27 16:38
dzeno Aokej, men dom flesta brukar börja funka igen om man provar att öppna och kilar fast batteriet med något, det är rätt glappt. Men sen finns de vissa också som nog är rätt rashade efter leveransen
//TW
jag måste säga att ja tycker klockan funkar bättre en jag väntat mig.. har haft 3 doser med klocka 2 st vart stulna typ 2 veckor efter jag köpt dom men den 3 har ja haft nu sen 4-5 mån någon ting klockan har alldrig strulat den har tickat på perfect sen ja köpte den vilken är en bra nyhet. ända som är nu är att plasten(glaset) är lite ripigt så får slänga i hop en ny ruta till den på jobbet så den ser perfect ut igen.. hopppas verkligen det kommer någe liknade i år på dosan:)
Moderator
2010-04-04 20:47
swe_ghost Haha jag fuckade upp min på fyllan efter typ 2 veckor xD haha
//TW
finns dom fortfarande att köpa?
finns dom fortfarande att köpa? /en0rm
2010 -04-04 21:19
Mitchy P11 Om inte jag misstar mig helt så finns de enbart på statoil i begränsad upplaga av 20 st i varje butik om jag inte är felinformerad. /shitmannen
2009 -11-24 15:42
Jag vet inte en0rm...vad tror du?
jag vet att statoli i närheten av jönköping har kvar fast man måste säga till dom i kassan o hämta en. dom har kvar dom fast det är utgånget datum så man får ju kasta innehållet o behålla dosan.. polarns brud jobbar där därför ja vet om att det finns kvar där men vet inte hur många det finns hon sa bara att dom hade kvar såna med klockor i..