I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   
Poet

2009-11-22 15:44

Sabotage

Sa har ligger det till. For ca 2 manader tillbaks flyttade jag in till en aldre kvinnas och hennes 29 ariga dotters hus. I hyresavtalet sa har jag mitt privata rum och ett privat badrum/toalett. Jag har aven tillgang till koket. Och allt verkade frid och frojd, det var nara till jobbet, dem verkade trevliga, och eftersom jag tar min tid i duschen, sa ar ett privat badrum underbart!

Men (sjalvklart) sa borjade mamman och dottern (mamman framst) fitta sig ganska snart. Jag fragade nagra dagar efter jag flyttade in hur det fungerar med tvatt. Mamman ljog mig rakt i ansiktet och sa att deras tvattmaskin ar sonder och att jag maste dra till en laundromat. Och enligt henne sa var den "just across the street". Sa jag tankte "ok, inte hela varlden". Visade sig att "just across the street" ar ca tre kilometer bort. Och strax efter det, sa markte jag att varje gang jag kom hem, sa ar det nagon som har varit inne i mitt privata badrum. Jag fragade mamman, och hon sager att ingen anvander toaletten. Men dorren ar open varje gang jag kommer hem (jag lamnar aldrig dorren oppen), men hon fornekade aterigen att nagon annan an jag anvander den. En fredag kommer jag hem, sa ser jag att morsan har pimpat ut dotterns rum till tva japanska utbytesstudenter, for en helg. Vilket ar lugnt, hon kan gora vad hon vill, det ar hennes hem. Men likt forbaskat sa anvande studenterna (tva av dem) mitt badrum. Nar jag sa till morsan om detta, sa blev hon sur pa mig och fragade om hon tyckte det var passande att dem hellre anvande hennes badrum. Vi borjade grala, jag sag inte poangen med ordet "privat" (vilket star tydligt i kontraktet) nar alla anvander mitt badrum. Sa efter den gangen sa har kvinnan och dottern haft en riktigt ful attityd gentemot mig. Varje gang jag moter mamman, sa har hon ett "klagomal" utan dess like. Och inget av det hon klagar pa later ens rimligt. For att inte namna hur snala dem har manniskorna ar. Aldrig i mitt liv stott pa snalare manniskor. Saken ar den att jag flyttar den 12'e December, men jag vill sabotera for dem pa nagot satt innan jag drar. Jag vet att det later barnsligt, men jag kommer stora mig pa de har manniskorna en bra tid om jag inte far hamnas.

Min flickvan tycker jag borde gomma en fryst fisk nagonstans och lata stinka ner huset. Vilket later som en bra idee, eftersom bade dottern och mamman ar ca 150 cm langa, sa kan jag gomma den nagonstans dar dem inte kommer hitta den. Men forr eller senare kommer de hitta fisken och da far jag skit for det.

Jag tankte pajja deras tvattmaskin som de pastar inte "fungerar", men hur pajjar jag den sa den slutar funka, utan att jag behover smasha nagot?

Pa en av deras soptunnor (som de har utomhus) sa har dem staltrad runt oppningen, for att forhindra att tvattbjornar och skunkar oppnar locket och festar pa deras sopor. Tankte att jag kommer forbi en natt, slanger staltraden at helvete och lagger nagot smaskigt som tvattbjornarna tycker om. Vilket kommer leda till mass sopor pa deras tomt!

Och en idee jag funderat pa lange ar att kopa 3-4 moss och lagga dem lite har och dar i huset. Positiva ar att dem kommer fa en hjartattack. Negativa ar att jag inte vill offra fyra oskyldiga moss :(

Whoa, hjalp mig hamnas!


Love!

At the gates of Eternity...