I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Bo hos någon permanent!

Övrigt - Blandat

   

2009-11-16 16:59

Bo hos någon permanent!

Hej igen, anledningen varför jag skrev tråden om att arbeta utomlands och så vidare var för att fly från mitt problem. Min storebror som är raka motsatsen av mig har bott hos mig i två månader, han varken disakr eller städar och ja, han är min caveman om vi säger så.

Det har varit jobbigt, han bor alltså 20 mil från sin ort och han jobbar här. Det har varit asjobbigt i slutändan, har knappast vågat ta hem någon tjej eller kompisar just för hans bästa. Jag blev bokstavligen deprimerad pga hans permanenta vistselse hos mig och det släpptes idag då han for hem för gott.

Det här med att ta upp tid att diska/städa/tvätta är enormt pressande då man får dubbelt så mycket då han är där, dessutom så slängde han sina kläder här och där och ja, det blev kaos. Det blev inte heller bättre då farsan två-tre gånger i veckan bor hos mig också, jag bor alltså i en 2:a (49 kvadrat) och det känns inte så jävla kul att man inte kan läsa en bok efter 10 eller något eftersom brorsan sover på golvet en meter ifrån mig.

Men fan vad skönt säger jag, fan vad skönt!

Det är en annan sak om man bor två stycken och är nära vänner och att man samarbetar mera och att båda har samma rutiner inom städning/diskning och plugg, men inte som min bror som jobbar som lastbilschaufför på stan.

Någon som har upplevt samma sak som jag?