Handlar om mognad. Min syrra flyttade in hos mig nar jag var 23 och hon 18. Hon skulle borja plugga pa hogskolan, sa hon bodde hos mig tills hon hittade en egen lya. Jag ville strypa henne efter 2 veckor. Lat, diskade aldrig, stadade aldrig osv och till raga pa allt hade hon attityd ocksa. Men... sen flyttade hon till egen lya, da andrades allt. For da forstod hon vikten av ansvar. Sa innan jag skulle flytta till Kanada, sa hyrde jag ut min lya i andra hand och bodde hos henne sista manaden jag drog hit. Da sag jag verkligen hur mycket hon hade mognat, och vi gick inte i luven pa varandra alls :) Den gangen gick det visserligen bra (we're fams!) men en annan gang sa hyrde jag ut ett rum i min 3'a till en halv-bekant. Och henne gick det sa langt att jag faktiskt ville doda henne. Hon stadade aldrig, diskade aldrig, tvattade aldrig. Hon plockade aldrig undan efter sig. Jag gick i hennes rum en gang for att hamta en sak hon hade lanat av mig, hennes rum sag ut som Downtown Baghdad. Och om jag trodde att min syrra hade attityd, ni skulle ha sett den har tjejen! Well summan av kardemumman, vi brakade sa javla mycket, slutade med att jag sparkade ut henne och jag har inte snackat med henne sen dess. Och detta var snart 4 ar sen!
At the gates of Eternity...