I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Var ska man gå om man vill ut på en urban exploration i gbg?

Övrigt - Blandat

2009-11-13 17:42

Var ska man gå om man vill ut på en urban exploration i gbg?

Tjooo!

Även om det är jävligt kallt ute så tänkte jag och några polare gå ut på urban exploration i gbg senare ikväll.

Dock har ingen av oss en aning om vad det finns för grymma ställen så ge oss lite tipps! :)

Om det är någon som vill haka så skicka ett gb. desto fler desto roligare!

Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12

2009-11-13 17:52
Ta spårvagn 5 eller 6 mot länsmansgården och gå av vid vårväderstorget. Har inte varit där sen jag bodde där för 5 år sedan..

- Länk till http://img694.imageshack.us/img694/5440/namnlsz.jpg

Mobba inte min fina karta :)
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger

2009-11-13 17:55
Fett! En gammal fabrik eller?
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12

2009-11-13 17:56
Ett gammalt pannhus.. 5-6 våningar och va ganska simpelt att klättra in när jag va där sist..
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger

2009-11-13 21:57
tror det är rivet nu.. tyvärr :(
Empress

2009-11-14 14:42
Kan tipsa om Guldbarnet på bilddagboken, en god vän som har som hobby att fotografera övergivna hus/fabriker/sjukhus/etc i Göteborgstrakten. Kolla hans bilder så står det säkert en beskrivning av platsen.
My heart lives in my vagina.

2009-11-14 14:50
Th1ef

Det ska jag ta och göra! Tack!

2009-11-14 15:17
kolla parpyrusfabriken i möndal - mittemot möndalsväggen eller svthuset i kålltorp.
det e nog tomt på koppar nu så du kan la lattja runt ensam nu ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.