I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Polisrelaterad fråga

Övrigt - Blandat

2010-02-17 00:24
socials P27

p27 in my ass. fyfan tråkig man kan vara då

2010-02-17 01:26
jag är fel p27 om du vill ha den in your ass. prova qx.se där finns dina likasinnade.

2010-02-17 01:31
socials P27

zzzZZZZzzz fan vad du tycker du är smart

2010-02-17 04:25
shyffert
Du verkar vara ju bra blåögd när du tror att polisen inte bryter mot lagar och andra föreskrifter.

Skulle vilja veta mängden anabola som flödar i polisernas blod, har du några uppgifter och dela med dig?

Med tanke på att droger är så hemska och olagliga finner jag det underhållande att poliser får pröva på droger för att veta av dess effekter. Var det du som snackade om dubbelmoral några inlägg tillbaka? Oh snap.
Admin

2010-02-17 10:51
schyffert

Nej, men jag har väldigt mycket emot att bli stoppad och utfrågad så pass länge i en situation som för mig känns lagom förnedrande. Det är dessutom oerhört pinsamt att stå där med tre-fyra poliser - om än civilklädda är det uppenbart att det inte är mina polare jag pratar med - och någon jag känner skulle gå förbi. Även om jag inte har gjort något så kan folk mycket väl börja misstänka osanna saker om mig.

Det tror jag alla - utom möjligen folkpartister - kan hålla med om. Nu har det bara hänt mig fyra gånger (två handlade inte om droger), men med ditt resonemang kan man tro att du inte skulle ha något emot små polisbås spridda lite varstans där man regelbundet drar in folk och drogtestar dem i sann Gestapoanda.

Argumentet om att man inte har något att dölja är så förlegat det kan bli. Dels har man kanske inte något att dölja, men det betyder inte att man vill berätta allt om sig för alla (kallas privatliv och personlig integritet). Dels har man kanske något att dölja, om än inget olagligt, och då har man full rätt till det.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2010-02-17 22:18
Kaneida

Jag har inte sagt ett ord om dubbelmoral. Snap! Lär dig läsa.
haha anabola och testa droger. Vakna förfan och sluta vara så jävla rädd för det du inte vet :D

Evolution P26

Det har aldrig hänt mig. Vad kan vara skillnaden på dig och mig? Och nej, jag känner inte det du skriver. Säger det igen, att jag skiter i vad andra tror och tycker. Vill polisen ha bort droger och kriminalitet, och ett sätt är att stoppa folk, låt gå! Jag har inget att dölja.

2010-02-17 23:28
shyffert
Hmm varför kopplade jag ihop dubbelmoral med dig? Kanske önsketänkande eller eget konstaterande. Stämmer dock att du inte skrivit det i den här tråden. Kanske någon annan.

Anyway, det finns en bra anledning till att poliser inte får testas för droger och anabola och ursäktas med att "man har ett förtroende för polisen, både myndigheter och privatpersoner. Så om poliserna måste genomgå olika tester, vad för slags förtroende har dom då i våra ögon?"

Med tanke på flertal pedofiler, torskar, misshandlade och mördade människor bland de grövre övergreppen på senare år så har mitt förtroende för polisen fått några törn.

Med tanke på din gnäll om laglydighet är du nog lite mer rädd för det du inte vet om än jag. Trots allt är jag ju en psykotisk mördare när jag kör 10 km/h för fort på tom väg :)

Vill bara citera en känd person angående min syn på droger:
Drugs are bad, mkay?

2010-02-17 23:47
Kaneida

Fortfarande kan du aldrig veta om vägen är tom ;-)

2010-02-18 05:56
shyffert
Om jag hade huvudet i arslet som dig så kanske det skulle stämma.

2010-02-18 06:01
Kaneida

nej det är sunt förnuft. Du kan aldrig veta, därför man ska ta det försiktigt. Vad är det du inte greppar egentligen? Bara för att du säger samma sak flera gånger blir det inte sant.