I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Snowboard affärer i stockholm!

Övrigt - Blandat

2009-11-11 16:36

Snowboard affärer i stockholm!

Jag ska till stockholm tänkte jag och köpa snowboard kläder och jag vet inte alls många affärer där, kommer inte där ifrån.

Så dom som vet några affärer är det bara att länka! :D

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-11 17:30
Länk till http://www.oneoffshop.se/
Länk till http://www.skitotal.se/

Ligger en Billabong-butik också i krokarna runt Stureplan men nu kommer jag inte på vad gatan heter..
Superflajj.
http://aakermans.wordpress.com

2009-11-11 17:54
tackar! nån mer som vet?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-11 18:03
oneoff ligger väl vasagatan/kungsgatan i hörnan där. tror gamla brogatan har en skate/surf/snowboardbutik också. tror det är quicksilver eller ngt liknande märke. det är ju iaf nära varandra.

oneoff finns också vid skrapan.

annars har du ju stadium lite överallt, NK har väl på sin sportavdelning också kan jag tänka mig.

nu vet jag inte hur det är med WE-affärerna längre men på den gamla goda tiden när jag handlade på WE så hade dom både brädor, ytterkläder och kängor. finns en WE-butik på kungsgatan, inte alls långt ifrån Oneoff-butiken.

det är vad jag spontant kommer på.

2009-11-11 20:27
jo ser du, du tar såklart buss/tåg härifrån med anton och simon, åker ändå till sthlm, går in på någon stadium butik, köper dina snowboard kläder, återvänder hit hur jävla nöjd som helst, sedan följer du med mej ngn dag in till stadium här i kd och så märker du att det skit du köpte sälj billigare här, inget att tråka över. vi ringer lillsimon och åker till simon, går ut i skogen efter haget och kör ända till simon inte kan gå tillbaka. the end!

2009-11-12 12:00
MuffinsMannen
Du borde ha lite solsken i magen istället för att lägga energi på att skriva alldeles för långa och spydiga kommentarer.

Jag har ju faktiskt ingen aning om vart han kommer ifrån. Det finns en hel del städer i sverige som INTE har stadium-butiker. Exempelvis kommer jag ifrån en kommun som inte har en enda och jag vet fler, så om du nu ska vara dryg så kan du väl lika gärna vara lite genomtänkt dryg?

2009-11-12 13:52
Hollywood ligger nästan vid NK (hollywood.se) bredvid hollywood ligger t2 också.
Core ... men jag är så sjukt dålig på gator så vet inte vad gatan heter, men en snedgata från drottninggatan (neråt).
och så redan nämnda onoeffbutikerna då :)
jag är discoverys ansikte utåt

2009-11-12 14:08
Core ligger på Gamla Brogatan.

2009-11-12 21:19
phatie jag kan sätta en hundring på att det kommer bli så som jag skrev, den här killen tror att pj pojkar i stockholm kallas för emo och de ska jag bevisa för honom att han har fel!

2009-11-13 15:59
haha kian din lille svartskalle jag är inte helt säker på det men det var en som sa det så jag antog det! och ne, det kommer inte hända det du skrev. ;)

tack för alla tips, ska kollas!

2009-11-13 20:28
hahaha kolla mitt andra inlägg, du hade helt fel! jag vill höra detta sen; "kian, du hade rätt" !!!!