I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jag blev syster igen idag 00:58!

Övrigt - Blandat

Producent

2009-11-07 02:25

Jag blev syster igen idag 00:58!

ännu ett tillskott till turd crew!
är verkligen jätteglad.
babysar är bäst!

finns det några andra som har jättesmå syskon här? jag är dock mer som en moster istället för en syster. men det funkar helt klart! slipper att spöa skiten ur min lillebror när han stjäl mina dockor, och hela den där grejen

"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."

2009-11-07 02:26
awww. fan vad kul :)
jag vill också ha småsyskon!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2009-11-07 02:27
kan tillägga att jag faktikst har fyra syskon på pappas sida, men har varken kontakt med min pappa eller dom. så det är väldigt speciellt för mig att jag har fått syskon i den nära familjecirkeln eftersom jag inte haft det när jag var liten, samt inte har haft en pappa!

mina syskon rular <3
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Producent

2009-11-07 02:28
aqua, med tanke på hur söt du är så borde dina föräldrar skaffa mer ungar :D typ göra en hel arme med dockfejs

2009-11-07 02:37
fyra
gullig du är! :D mina päron är typ dinosaurier så det tåget har gått haha. har gnällt på dem massa gånger att de borde ha skaffat fler barn, syskon är typ det bästa som finns. måste vara hur mysigt som helst med en bebisyrra! :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Poet

2009-11-07 02:52
snuttiputtipussisnutti!!
"life's a garden, dig it."

2009-11-07 03:03
tjejtråd
prinsen i hundkostym.
HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!

2009-11-07 03:54
Grattis! Jag avundas din glädje, själv kan jag kan känna mig illa till mods kring bebisar. Hjärtvärmande söta men de känns så ömtåliga, krävande, främmande. Kanske är det för att jag är yngst i familjen och inte är van med småbarn öht, men det känns som att försöka läsa av ett spädbarns behov eller kommunicera med "det", verbalt eller fysiskt, skulle vara lika mycket utmaning som att försöka kommunicera med en utomjording.

2009-11-07 09:07
Fyra: grattis! Jag avundas din glädje lite, själv ska jag få ett syskon i mars och tycker inte alls det är kul. min pappa är 57 år, dvs fossil i princip och way för gammal för kids i min mening.

2009-11-07 09:15
Grattis! Jag brukar tjata lite på min mams när jag blir bebissjuk, men då ger hon mig bara den där mamma blicken som inte är att leka med, så jag antar att det inte blir några fler syskon för mig.

2009-11-07 11:05
För mig är det tvärtom, mamma vill att jag ska skaffa en unge så att hon kan leka med den. Passande nog tjatar hon alltid när Unga mödrar visas på tv.
My heart lives in my vagina.

2009-11-07 11:06
Alla kollar!

2009-11-07 12:50
Vad lustigt det skulle vara om du fick barn samtidigt! Jag skulle inte klara av om min mamma fick barn igen nu, inte för att det kommer hända. Att ha en lillebror/syster som är yngre än min son skulle kännas sådär. Coolt att sitta barnvakt åt sin morbror eller moster dock.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2009-11-07 13:02
candide: Så är det för mig! Fick barn för fyra månader sen och om fyra månader får jag ett syskon...så jävla weird! Min son kommer ha en yngre morbror/moster...

Moderator

2009-11-08 00:00
Usch vad jag älskar ungar asså, kan vara dom goaste som finns! Min yngsta bror är 4 nu, så han har blivit stökig men fortfarande helt underbar, nu det börjar bli roligt att lära honom allting och forma honom efter sig själv. Och självklart eftersträvar han ju äldsta brodern.
Annars gullar jag ofta med barnen som mina vänner har, helt underbart vad mjuk man blir av ungar asså.
time isn't wasted when you're getting wasted .

2009-11-08 00:38
Grattis, vad roligt!

Jag har 6 syskon. Skulle verkligen inte kunna leva utan dem.
Blev moster för 8 månader sedan. Det känns underbart att vara moster.
Producent

2009-11-08 05:51
jag har inte träffat min minstra brolla ännu. men enligt rykten så är han sjukt platt och fet! perfekt med andra ord.

jag älskar också småbarn. men det är av den enkla anledningen att jag fick min första brolla för lite mer än två år sedan. inte haft direkt någon kontakt med några småbarn innan dess. eller well, kompisars ungar osv. men inte så att jag blivit supernära dom.

nu tycker jag dock att ungar är BÄST. fattar verkligen hypen. längtar själv till jag skaffar barn. även om det är ett rätt bra tag till dess!

min äldsta brolla börjar fatta mer och mer när man pratar med honom, han har även klängt sig fast vid mig & jag diggar det! formning på g! <3

2009-11-08 09:11
jag har en på väg. pressas ut nån gång i januari.. mamma är skittjock

2009-11-08 12:55
någon måste säga det, sladdis? :D

jag är sladdis själv så no offence.

2009-11-08 19:24
åh, grattis :)

2009-11-09 20:23
Jag fick en lillebror på mammas sida när jag var 18. Det är kul/intressant att se de utvecklas de första åren.
"Jag vill också ha ett svart hål, istället för papperskorgen."

2009-11-10 11:43
Jag har tre syskon medan jag själv är den yngsta i familjen. Jag(20) och min bror (22) är eftersläntar på 10 års mellanrum. Mina äldre syskon som är 33 och 35 är alltså i ungefär samma situation som du, bara att ni har mer mellanrum.

Lillasyster till mycket äldre syskon, har funkat utmärkt. Syrran & Brorsan flyttade hemifrån när jag var runt 8-10års åldern, så jag har nästan alltid sett dom som att de inte bott hemma. Men detta har bara varit bra för mig. För när jag hade mycket problem inom familjen i tonåren så kunde jag alltid flytta över till dom för någon vecka tills alla problem rett ut sig. Min storasyster kallade jag alltid för "min extra mamma" när jag var liten. Och jag var alltid så stolt över henne! Såg upp till henne och ville bli precis som hon! Hon och jag ses lite då och då, snackar om en massa som hänt och har filmkväll. De kvällarna uppskattar jag enormt mycket.
Så GRATTIS! Antar att du kommer bli en likabra syster som min!

(Min äldre bror är för övrigt precis som min syster, så har alltid kunnat vända mig till honom med. Problemet med han är dock att han bor utanför stan och därför så har jag inte kunnat träffa han lika ofta, och det har gjort att jag kommit min syster närmre. Sen är ju alltid tjejer, tjejer. Men älskar dom båda oerhört mycket!

Min "jämngamla" bror har alltid funnits där för mig med. Men mellan oss har det mer varit en hatisk kärlek, dvs. bråk osv. Dock inte under senare år. Men det här beror ju mer på att våra mognadsgrader har varit allt för nära varandra..)

2009-11-10 13:48
nämnde någon sladdis?
i min syskonskara är den yngsta 24 och den äldsta blir snart 49....