I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Den mest hatade mannen i världen?

Övrigt - Blandat

Producent

2009-11-04 17:21

Den mest hatade mannen i världen?

Jag har suttit och debatterat ett bra tag med en kompis angående om vem som är den mest hatade mannen i världen, jag sa George W, han sa Hitler, vi har sen dess alltid bråkat om varför, statisktik, antal mord osv. Vad tycker ni och varför?
Jag tycker detta är intressant, jag måste få höra vad ni tycker!

http://soundcloud.com/orlandog
https://www.facebook.com/OrlandogPsy
https://www.youtube.com/user/OrlandogPsy

2009-11-04 17:24
Hitler utrotade flera miljoner av sina haters..
GW Bush skapar/de bara nya hela tiden.
prinsen i hundkostym.
HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!

2009-11-04 17:30
Att hata Hitler känns ju inte så fantasifullt, jag börjar osökt att tänka på folk med FUCK NAZIS-patches eller liknande på kläderna, som att det vore en så unik åsikt att den är värd att skylta + att Hitler och hela nazi-regimen sedan länge är ur världen. Bland idag levande personer så åtnjuter väl inte Bush någon vidare popularitet, dock så är ju både Saddam Husseins och talibanernas styre borta, förvisso med ett rejält kaos till följd men det lär väl ordna sig en vacker dag det där med.

För världens helveteshetsande katoliker och liknande så är väl den fiktiva men för dem högst verkliga Djävulen ett evigt hatobjekt, om han nu kan kallas person.

Det finns väl inget internationellt hatobjekt längre egentligen, Bush är väl den som kommer närmast tillsut ändå?
Intressepenisen hårdnar!

2009-11-04 17:40
I Sverige kommer nog dock Göran Persson och Bert Karlsson rätt nära....
Superflajj.
http://aakermans.wordpress.com

2009-11-04 17:42
Göran Persson var ju folkkär i jämförelse med den rådande Reinfeldt och Bert Karlsson är ju med i varneda TV-produktion och driver frågor som skolmaten och annat folk håller varmt om hjärtat.
Intressepenisen hårdnar!

2009-11-04 17:48
Om man hatar GWB mer än någon annan människa så måste man nog stanna upp en stund och tänka efter.

Jag hatar nog Robert Mugabe mest av alla världens ledare just nu, inte för a att GWB är en ledare längre, men ändå.

2009-11-04 18:09
wasteapa01 P22 fast hat mot GP och Reinfeldt beror nog väldigt väldigt mycket på i vilka kretsar man umgås.

Hat är ett start ord. Kan dock skriva under på hat mot Mugabe.
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.

2009-11-04 18:21
Lia: okej då.
Intressepenisen hårdnar!

2009-11-04 18:21
Vad har "antal mord o.s.v." med det hela och göra? Sovjetledarna var inga trevliga killar, men ändå kan man klara sig bra mycket lindrigare undan med en CCCP-tröja än en swastika...

Tror nog att Bush får behålla den positionen ett par år till i ett internationellt perspektiv, vet iofs inte vad asiaterna tycker om honom, de betyder en del i sammanhanget.

Ang. Reinfeldt och Persson är väl Reinfeldt mer populär i undersökningar än vad Persson var de sista åren? Och Mona har ju med rätta inget fantastiskt stöd.
"jag har fin hår. som en waterfall."

2009-11-04 18:24
finns nog en hel del kineser som inte tycker så värst bra om Mao med tanke på vad han gjorde mot sitt folk. dom e ju nåra stycken så han kan hamna rätt högt på listan
Mabuhay!

2009-11-04 18:31
bert karlsson? tillåt mig småle, som någon sa är han ju folkkär
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-04 18:44
personen som ritade "muhammed-karikatyren" /jyllands-posten/danmark
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.

2009-11-04 18:55
haha. en serietecknare som världens mest hatade? Då har man det fan bra.

2009-11-04 21:50
topp 3
hitler
usama bin laden
gw bush
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Poet

2009-11-04 22:06
Finns nog lika manga manniskor som tycker om Hitler, Usama och GWB, som det finns de som hatar dem.

Jag tror nagon som typ nastan alla hatar masta vara nagot ackel av Joseph Fritz kaliber.
At the gates of Eternity...
Användaren är inte inloggad Z 
Skivsamlare

2009-11-04 22:25
Jag tror på Hitler, att hata honom och allt han stod för har ju till och med blivit en del av läroplanerna i de flesta skolor i västvärlden, och antagligen resterande delar av världen med ett någorlunda fungerade skolväsen. Han lär ha ett bra försprång bara därför.
Mugabe, Ariel Sharon(?) och andra mäktiga onda män är nog lika dåliga dom, men jag tror helt enkelt fler personer vet vem mer om vem Hitler var och vad nazimen orskade än vad gemene man(mig själv inräknad) vet om exempelvis mugabes handlingar.

2009-11-04 22:43

Moderator

2009-11-04 23:10
Word on apans inlägg
//TW

2009-11-04 23:26
AH fan Josef Fritzl nuff said.
Superflajj.
http://aakermans.wordpress.com

2009-11-04 23:49
knepig...
men den där Bin laden e ju inte poppis, inte heller Saddam, Stalin, Ibi Amin eller andra sånna snubbar.

men bush tar nog priset då alla förutom några amerikaner e anti honom.

2009-11-04 23:50
vid närmare eftertanke, så e bush nog inte mest HATADE , bin laden har nog fler som avskyr honom över allt annat...

2009-11-05 00:05
Att Hitler är så hatad överallt är nog bull. Du överskattar västvärldens storlek och betydelse. Snubben var storskalig, men om man inte bodde i hans bakgård eller är jude så hatar man honom inte. Att hata är starka saker så jag tippar på antingen Judas eller valfri idiot som har lyckats reta upp kineserna för närvarande.
mera msz!

2009-11-05 00:13
Vadå Bin Laden? Jag känner INGEN som hatar Bin Laden.

Kineserna har en viktig röst...

2009-11-05 01:30
Steven Gerrard
http://duckdown82.tumblr.com/

2009-11-05 01:37
Martin Mutumba
 DIF!

2009-11-05 01:40
Bill O' mutherfucking Reilly

2009-11-05 01:42
Judas, utan tvekan.
Kultursnobb

2009-11-05 04:20
Kim Jong il. Seriöst är det nog inte en käft som gillar den liraren.
mama said knock you out

2009-11-05 07:59
Han.

2009-11-05 08:40
word
matadoren

eller kanske

2009-11-05 09:01
c.g.b.h P25

Låågt at ge sig på handikappade människor!

Hitler är tveklöst den mest hatade människan nånsin om man räknar in, kommunisterna (kina, sovjet osv.) och alla som inte är protestanter, vita och hör till den nordgermanska "rasen". Sammantaget har det aldrig funnits så många människor på jorden i ett historiskt perspektiv och ingen har enbart genom sin ideologi gjort sig så många fiender på en gång.
Master of Irony

2009-11-05 09:16
lätt hitler jag skulle åka vart som helst bara för att spotta på hans grav om han nu har en grav heehhehe.

2009-11-05 09:29
Mugabe för mig, men är nog en del människor världen över som inte har den blekaste om vem personen i fråga är.
Ska man få fram den mest hatade mannen så måste man utgå från att så många som möjligt vet vem han är.
Därför tror jag Hitler toppar listan om man nu får räkna med döda människor, annars GWB.
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

2009-11-05 10:11
Jag hatar schnöbben i WE-butiken som blåste mig på 100 spänn när jag köpte min keps 2007. Har dock inte kvar kepsen, men ändå.
Dra åt helvete!

2009-11-05 13:45
Hitler är tveklöst den mest hatade människan nånsin om man räknar in, kommunisterna (kina, sovjet osv.) och alla som inte är protestanter, vita och hör till den nordgermanska "rasen".

Har du missat att Hitler invaderade MASSA länder som till stor del består av just folk som är protestanter, vita och hör till den nordgermanska "rasen"?
Intressepenisen hårdnar!

2009-11-05 15:41
Men frågan är ju vem som Är den mest hatade människan på planeten. Inte vem som var det på 40/50-talet. Räkna bort Hitlarn å tänk litt kreativt nu grabbar.
mera msz!

2009-11-05 15:56
Carrie McCandless
Den snygga läraren som hade sex med sin eleven och åkte i fängelse för det..
Miljoner och åter miljoner unga män som hatar henne för att hon inte "utnyttjade" dom skulle jag tro

.......
And I got no friends, all i got is co workers, with mack 10s, that will ride for me like Soul Surfers

2009-11-05 16:23
Hmm.. Det var ju dock ingen man utan en kvinna..
And I got no friends, all i got is co workers, with mack 10s, that will ride for me like Soul Surfers

2009-11-05 16:26
Mest hatade kvinnan är ju kanske roligare att diskutera endå ju, Hitler och/eller bush är väl ganska självklart?
prinsen i hundkostym.

2009-11-05 17:06
Nej det är inte självklara val när du som tidigare sett i tråden:

Matadårens förslag är brilljant

Och tittar du sedan längre så har du kvinnan som c.g.b.h posta :)
RATED R!

2009-11-05 17:23
Det är väl säkert nån person som majoriteten av befolkningen i Kina och/eller Indien inte är så förtjusta i. Svårt för oss att veta dock.
Det är nog mer intressant att diskutera den mest hatade personen i ett visst land istället för "i hela världen". T ex mest hatade mannen/kvinnan i Sverige?
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2009-11-05 17:54
lars lagerbäck om svenska folket får välja (:
be the change

2009-11-05 18:25
Just i detta nu hatar jag nog Anton Abele nästan mest av alla
prinsen i hundkostym.

2009-11-05 21:14

2009-11-05 21:23
Mona Sahlin bland sossar. Fast hon är ju riktigt kass också...

2009-11-05 22:38
BB King

hans bunker är numera en gräsmatta utanför några lägenheter där boende rastar sina hundar var dag.

2009-11-06 00:25

2009-11-06 02:14

2009-11-06 02:51
Den mest hatade människan på hela planeten genom hela historien är troligtvis Jesus. Med tanke på hur kristendomen fuckat med folk.

Veritas Amicus, Henkso Amicior!

2009-11-06 09:03
Har du missat att Hitler invaderade MASSA länder som till stor del består av just folk som är protestanter, vita och hör till den nordgermanska "rasen"?

För det första var det verkligen inte "massa" länder, för det andra handlade de erövringarna om annekteringar snarare än syftet att utrota ex österrikare, danskar, norrmän, holländare eller britter. Tvärtom var tanken att man skulle installera marionett-styren likt den i Vichy-regionen i Frankrike eller som den norska med Quisling i spetsen.
Master of Irony

2009-11-06 10:01
Ojsan, det skulle vara en man! Hmm, Milosevic är ju inte särskilt populär nere i Balkan iallafall...