What's up med tjejer som alltid ska lägga upp kissbilder på FB?
Ett fenomen jag har märkt på senaste tiden. Alla mina kvinnliga vänner lägger upp bilder när dom är tokiga och kissar ute på gatan. Vem tycker det är kul? ÄCKLIGT! Diskutera.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
FB = Facebook.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skönt att mina tjejkompisar har mognat
fyfan va nasty.
Sleep is the cousin of death
Moderator
2009-10-31 22:21
Jag har nog inte sett sånna bilder på ett tag, men minns att alla höll på så för nått år sen, fucking awesome!
time isn't wasted when you're getting wasted .
vilka umgås du med? kissie? byt vänner ffs!
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
Det är det nya fenomenet sedan Borat släpptes.
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Haha, det är inte mina närmaste vänner, sånna brudar intresserar jag inte mig för. Men jag är 19, har vänner i åldrarna 15 till 25, och det sker väl mest i åldrarna 16 till 20. Dom lägger upp något album på Facebook där dom festar. Sen så klickar man vidare och får se en tjej som sitter på gatan och kissar. Det här är inte ovanligt. Ja, jag är full.
Det finns vissa grupper där status avgörs av vem som festar hårdast. Bland killar har det ju länge varit standard att vissa snubbar skryter om hur packade de blev, hur idiotisk de uppförde sig, hur mycket det spydde, osv osv. Det har tydligen spritt sig till tjejer också. Bilder när de pissar på gatan är väl något slags bevis på hur hårt de festat.
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.
Tycker kissabilder överhuvudtaget är så jävla osmakligt, oavsett om det sker i ute i naturen eller på någon toalett. Tycker iof bilder från toaletter är konstigare, det är ju helt normalt att kissa på toan och inget man borde ville dokumentera och tycka är JÄTTECRAZY.
du har galet konstiga polare mannen. fan är det för keffa brudar?
jsg kissar alltid på mina bilder. spela roll om det är finmiddag eller ute i skogen
Jag har tagit bild på mellon en gång och kan intyga. Men mellon är mellon... för andra tjejer kanske det är en lite wild and crazy grej att göra.
www.nativeswedes.se
What's up med att FB har blivit "Facebook" och inte fortsätter vara dedikerat till Flashback? :( Sorgligt ju... Kissbilder är rätt illa, men har faktiskt inga i min umgängeskrets som pysslar med sådana.
Kanske dags att skaffa Facebook snart så man får se lite wee-wee-bitches in action igen, man har ju halkat lite bakom känns det som.
Intressepenisen hårdnar!
FB är alltid Flashback, men Facebook var för långt för att skriva i titeln.
Moderator
2009-11-01 09:52
Vem kan förklara vad tjejer i åldern 16-20 gör öht?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Skivsamlare
2009-11-01 11:10
EmCi_Emm & KaptenKrok Underbart skrivet, underbart!
Don't!
perveterad_Bäver P25 haha, you know me so well
Jag hittade en bild på Bilddagboken som föreställde en tjej som satt och bajsade på vägen. Fast hon var punkare.
Vad fan är grejen med FB över huvudtaget? Fyllebilder, "Feeett trött efter en hård arbetsdag, tur att det finns Ben & Jerrys! " och "*** ***** Elin found a lonely Brown Cow on their farm. Oh no! " Tycker man det är för mycket så hänger man inte där helt enkelt
Twang System fi de werl
haha fattar inte varför man vill lägga upp bilder på sig själv när man pissar men, vad är det för skillnad på bilder på snubbar som står och pissar? minst lika tråkigt..
Superflajj. http://aakermans.wordpress.com
Jag har bilder på Optimistisk när han står och kissar om det är någon som är intresserad.
Har personligen inte stött på sådana bilder i angivna sammanhang och hoppas jag slipper det heller. Kommer i och för sig inte bry mig heller. Tycker allmän urinering är i sig rätt kefft, samtidigt har själv varit i situationer där jag varit överförfriskad och blåsan på väg och sprängas. Försöker dock se till att pissa i så fall på nån jordplätt som kan absorbera pisset istället för att låta den rinna ut över hela gatan och lämna avtryck och stinka efteråt.
Moderator
2009-11-02 00:39
hatar sånna bilder, vajder! Höll på o dö när en snygg brud ville att jag skulle följa med mig på toa på en fest o när vi kommer in så stäter hon sig o pissar. inte direkt va ja hade i tankarna, sprang därifrån fort.
//TW
hade bekanta som brukade göra så. men jag droppade alltid en kommentar om att hon egentligen bajsade. Exempelvis "haha du ska se min stora kabel! mycket större än din kajsa"
Tack så mkt! Hatar också detta, så otroligt jävla äckligt
Graffare
2009-11-02 10:19
scrotum P19 Länka! Det är ju fett punk!
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
Äsch, känsliga ni är, det är en bild på en person som kissar liksom, inte så mkt att bry sig om.
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
d-beck: det är inte det som är grejen, grejen är att dom lägger upp det. precis som om folk skulle vilja se det.
Toastare
2009-11-02 13:56
jag har sett det fenomenet på några bloggar och där är tjejerna väl runt 25... är väl tokroligt.
Jag skyller allt på Emma!
Nattugglan Har verkligen letat som tusan, men fann inte den. Men jag gick igenom säkert hundra kissbilder på vägen dit. Hittade också den här:
Graffare
2009-11-02 15:34
BountyBoo F29 Tokroligt - kunde inte hitta ett mer passande uttryck :)
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
Toastare
2009-11-02 15:49
scrotum, bilden funkar inte för mig i alla fall... beror nog på vem du länkar från på fejjan. Har presonen begränsat sina foton så bara vänner till denne kan se, så kan du inte länka.. även om vi som tittar är inloggade på fejjan.
Nu när du säger det så ser jag inte heller bilden. Men jag slängde ju upp den på Imageshack bara för att det inte skulle bli fel. Men det var ändå naket på bilden, kanske inte borde testa att länka igen.
Toastare
2009-11-02 16:18
Nej, då skippar vi det..
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
Som sagt, jag var lite berusad när den här tråden gjordes, men faktumet kvarstår. I helgen träffade jag en tjej som var asgullig. Hon la till mig på Facebook och jag kollar såklart igenom hennes bilder. Och självklart, en äcklig jävla bild där kisset rinner. SLUTA UPP MED DET!!!
för det är äkta B-rudar
Redaktionen
2009-11-02 19:54
Det ar for flickor som precis upptackt vart doften kommer ifran.
namaste
Jag var tills nu totalt omedveten om denna pissiga trend.
Tror dom helt enkelt inte vågar stå för lättklädda kort.
Rock out with your cock out!
för det är äkta B-rudar Word. K-nulla b-rudar
för det är äkta B-rudar Word. K-nulla b-rudar Det kan även vara F-jortis B-rudar som man kan K-nulla
alla tänder man på nåt, iofs heller ingen ny grejj..
"Jag var tills nu totalt omedveten om denna pissiga trend." -> samma här...
Producent
2009-11-04 18:32
jag har en på min facebook som lagt upp där hon sitter och pissa ner sätet på en buss... VARFÖR I HELVETE LÄGGER MAN UPP SÅNT?! har alltid sagt det, kommer alltid att säga. brudar är fan mer apor än apor.
Konstigt
Fyfan vad äckligt.
Tyckte iofs att den här var lite rolig, men den verkar ju bara vara på skämt dock. Censurerade ansiktet för att undvika jobbiga situationer (om hon skulle råka vara medlem) och bann.
För var dag som går och med det för varje ny sak som uppdagas blir jag mer och mer glad över att jag inte har några vänner...
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)