I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Anklagad för våldtäkt

Övrigt - Blandat

   
Rappare

2009-10-27 23:05

Anklagad för våldtäkt

Ska försöka ta detta så alla förstår.
Jag är - Jag.
3 andra är X (den "våldtagna flickan"), Y (Ragata som vill ha allt hon pekar på) och Z (Emo som blir nekad varje gång hon vill ha ny kille). Så inga namn nämns.

Det började för ungefär ett år sen, då en tjej skriver till mig på msn:

- Hur fan kan du gör något sådant?
Jag - Vad menar du?
- Du har ju våldtagit en tjej :S
Jag (tog detta ironiskt) - Haha jaså, vem då? Senast jag kollade hade jag inte våldtagit någon.
- Du kommer få se, eller nej just det du kommer inte se efter all stryk du kommer få!
Jag - Är det värt att slå mig, ni kan lika gärna polisanmäla detta och ta upp det i rätten så får vi se om era bevis håller.
- Du kommer få se.

Sen blockade hon mig på msn, ungefär en månad senare hade jag och några kompisar förfestat hos mig och letade efter en annan fest. Vi fick reda på att det fanns en fest ungefär 500 meter ifrån mitt hus. Vi gick dit och var på väg in, men då kommer någon som jag aldrig har träffat och säger: Du kommer fan inte in här!
Jag tänkte; Jaha, skit i det då massa tattare här ändå.
Så vi var på väg hem till mig igen och då tittar jag bak och ser att ett 30-tal personer börjar komma efter oss.
En kille som jag känner ber mig följa med honom för att snacka.

- Är det sant att du har våldtagit X?
Jag - Det är de verkligen inte.
- Så det är inte sant det som, X, Y och Z säger?
Jag - Absolut inte.

Då börjar hela packet närma sig mig och börjar ställa massa frågor, X ber mig ringa hennes kompis som tydligen ska ha bevis på detta. Jag ringer henne och hon svarar på min fråga: Ja, jag har bevis. Jag såg det.

Då frågar jag X när detta skulle ha inträffat, och nu whoa det sjukaste jag hört i hela mitt liv.

- När jag var 7, du var 9.
Jag (Kunde inte hålla mig från skratt, lite småfull) - Hahaha, menar du verkligen på allvar?
- Ja det är klart att jag gör!
Killen som kom fram och ville prata: Men X är det ok om vi ringer polisen nu då så får dom fixa detta?
Jag - Ja lätt! Gör det, jag ser fram emot vad detta leder till!
X - Nej gör inte det, mina föräldrar kommer döda mig!
Jag - Haha asså hur ska detta gå? Hon har blivit "våldtagen för 7 år sen" som hon inte sa något om då till någon, hon vågar inte ringa polisen men vågar ändå anklaga mig?

Massa skitsnack och jag beslutade mig för att sticka därifrån.

På väg hem efter skolan i 3 månader mötte jag Y och Z och dom skrek glåpord och var stöddiga. Jag gav dom fingret och fortsatte gå.
Sen fick jag nog och bad morsan ringa X pappa, det var hennes bror som svarade men uppgav inte sitt namn så min mor trodde klart att det var pappan.
Morsan snackade då om allt som hänt och han svarar: Jag hade med hotat honom, jag har vetat om detta länge, han ska få stryk och polisanmälningar långt upp i röven!
Så min morsa tänkte att det där var riktigt knepigt, och ringde dit några timmar senare och fick tag på pappan, dom löste allting och han tyckte att det lät befängt att något sådant skulle ha inträffat. Dom skulle inte skrika efter mig längre och dom slutade faktiskt, men nu har hennes bror börjat snacka skit på fester där mina polare är, jag såg han i stan en gång och han gick över till andra sidan gatan, jag har inte fått stryk eller någon polisanmälning.
Alltså nu e frågan, finns det verkligen så dumma idioter som vill ha så mycket uppmärksamhet?
Jag ska vara ärlig; Jag och X lekte som små, även avklädda men det var mer som att jucka med kläder, ingenting åkte in och ut repeterat, inte ens in.
Hoppas ni gillar min långtråkiga historia :)

Tears of Liquor EP
https://soundcloud.com/nicoelrico/sets/tears-of-liquor-ep