I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hund ska avlivas till varje pris ENBART pga rasen [Norge] Skriv på protestlilsta

Övrigt - Blandat

   

2009-10-17 16:51

Hund ska avlivas till varje pris ENBART pga rasen [Norge] Skriv på protestlilsta

Blir så jävla förbannad. Norrmännen verkar fan helt efterblivna

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5971826.ab

Dokumentet förklarade att hunden var olaglig och att den skulle avlivas inom två veckor. Och sedan dess har det varit en enda lång kamp för paret. De anlitade en advokat för att slåss mot polisen och i somras trodde de att Majlo skulle få leva, när tingsrätten upphävde polisens beslut om avlivning.

Men polisen vägrar att släppa hunden fri, trots att Monia och maken har erbjudit sig att direkt ta ut Majlo ur landet. Nu har polisen överklagat beslutet till nästa instans, Frostating lagmannsrett.


Jag tror hunden redan är avlivad, tyvärr. Jag verkligen ÖNSKAR detta kommer sluta bra, men tror redan det har slutat sorgligt. Tycker detta påminner mycket om

Och SNÄLLA posta inga inlägg där ni skriver antingen skriver att dessa mördarmaskiner inte förtjänar att leva eller massa argument för. Det kommer att raderas direkt. Tänker håll sten hård koll på denna tråden.

Bara jag som tycker det hela påminner om Tyskland på 40-talet? Dvs dö för man råkar vara "fel" född.

(Inlägget ändrat av mellanöl 2009-10-19 00:31:08)

För att skriva på protestlista skicka ett tomt mail till [email protected] och skriv ditt namn och ort i rubriken.