I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ryan Air (Hjälp!)

Övrigt - Blandat

   

2009-10-16 18:16

Ryan Air (Hjälp!)

Jag och några vänner har bokat en resa. Vi bokade alla biljetterna samtidigt genom Ryan Air's sida. Nu har en av oss insett att han inte kan följa med och hoppat av.

Vi har inget skydd som gör att vi kan få pengarna tillbaka, men det gör ingenting (skitbillig resa), det jag undrar nu är vad som händer om han bara inte kommer till avgången? Jag vet att Ryan Air är riktiga skojare så det skulle inte förvåna mig om dom skickar hem någon avgift på 2000 kr för att han inte dyker upp eller så.
Och sen slog tanken mig (ja, jag är nojig) att dom inte skulle släppa på oss andra för att en i sällskapet inte är närvarande och inte har avbokat sin resa (dom tar en kortavgift på 600 om man inte har Visa Electron, så det skulle inte förvåna mig om dom har fler knep i rockärmen.)

Någon som har erfarenhet om vad som händer när man gör såhär?

(Inlägget ändrat av friktion 2009-10-16 18:51:10)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.