Hur fan fixar man myskvällar!?
Ja alltså, det är det här som har stört mig i hela min uppväxt.
Jag är en lång person på 196 cm, är rätt så vältränad och har tränat kampsport, har bra studieresultat och har ett mål här i livet, jag följer modet och jag har alltså det som krävs för att bli stämplad normal inom social kompetens, talar med tjejer och så vidare .
MEN, om det är något som jag aldrig kan fixa är myskvällar med tjejer, min broder som är raka motsatsen till det jag nämnde kan typ på en vecka från att möta en tjej på internet till att komma hem till henne och tydligen mysa/ha sex med henne medan det kan ta månader för att ens typ prata vid på ett fik, varför kan inte jag få uppleva sådant för? Mitt sätt att skriva till tjejer är att jag inte vill visa att jag är en sexgalen person och jag noterar mycket väl att jag aldrig skulle skada en kvinna och sådant och att jag har ett mål samt att jag lyssnar på deras planer.
Men det kommer aldrig någonsin fram att jag frågar ut henne, jag frågar knappat mobilnumret och när jag liks har den så ringer jag kanske ibland och vi bara bullshitar, inge kallaprat direkt eller så, men det leder ingen vart.
Så alltså, jag förstår bara inte. Jag vill inte hävda mig som att jag vill ha sex, men myskvällar är ganska avgörande för sådana bitar ärligt talat och jag har ju alla verktyg för att uppnå det.
Jag är starkare,smartare och sexigare än min storebror , men jag upplever han som en framfusig person som på en vecka är redan hos en tjej.
Jag vill fan ha hjälp nu, är less på att sitta här själv i stan medan han åker runt och träffar damer HEMMA hos dem medan jag sitter och slurpar i mig kaffe med en tjej och sedan händer det inget dagen efter eller så.
Shit, jag orkar inte med det här , jag vill också fan pippa oftare ;)