[Bildtråd] Mammasgata
Nostalgi! Länka era bilder på mammas gata! Eller ja, eran gata, gärna från back in the days. Jag skapar denna tråd för 1, kul att se. 2, jag styr upp Mammas gata remixxx (mass session i annat forum på whoa) och håller nu på med omslag, baksida osv men svårt att hitta bra bilder. Jag vill använda bilderna (ska ej tryckas, bara släppas på whoa) så bilderna kommer att förminskas mycket och det ska vara 12*12cm med massa små härliga bilder från olika ställen i Sverige. Vore grymt om folk kunde länka!
i get more pussy then panty!
det är inte sverige men jag länka ändå
Svensk&Utländsk Hiphop På Vinyl:
WWW.COULISSE.SE
...och det är det som är så fint med whoa!
På nåt sätt så upplever jag damen till vänster som animerad.
Nya Belgrad i Belgrad...kul när dem körde projekt "förena olika stadsdelar". byggde dyra varuhus och bjöd in överklassen. det var iofs soft. man slapp ta äckliga stinkande bussen för att hitta cash. då började det krylla av snutar där. men som tur har den serbiska arbetarklassen sin stolthet kvar och körde ut snuten. nu vågar inga rikemansbarn åka ut dit länge..
när det inte går att vara stolt över sitt land är det soft att kunna vara stolt över sitt område!!!
Promotor
2009-10-04 05:27
BanditQueen112 F20 kul med bild!! Då vet jag hur det ser ut där min farfar bor! Ofta tänkt på att googla lite, men alltid glömt av!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Dieallot råkar det dr vara i borlänge? sjukt likt både huset och gården iaf..
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
(Inlägget ändrat av friktion 2009-10-05 14:46:46)
Reppar
Brunnsbo i Backa, på hisingen, i göteborg, på västkusten, i Västra Götalands län, I sverige..
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
Promotor
2009-10-04 13:55
Bor folk bara i lägenheter :)
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Nevermind pilen, självfallet bodde man längst upp.
My heart lives in my vagina.
hade velat sett lite mer back in the days som nån länkade, men det ser cool ut! 4 bilder till mhm!
This is not a celebration of slipping through some crack. This is sloth and devastation and we're the resulting trash.
Promotor
2009-10-04 20:01
Th1ef det området är så jävla fint! Brukar alltid kolla åt det hållet när jag åker förbi med tåget! Ser ut som byggnaderna är placerade på varann!
tijuana, sweet bild!
Optimistisk Ja, lite awesome är det. Tråkiga backar dit upp bara =/
My heart lives in my vagina.
Sellish P14 Soft bild :)
Konse''
Toastare
2009-10-04 21:53
Jävla slit att hitta en bild från mammas gata.. detta är dock inte huset jag bodde i men området såg likadant ut överallt.
Jag skyller allt på Emma!
Promotor
2009-10-04 22:16
Hitta fan inga bra bilder på just där jag bodde.. har en del på min stationära dator dock!! SÅ imorgon kan ni göra er redo på bilder från Göteborgs Ghetto Askim/Hovås! YEAH!
fan brorsan knego har ett gammalt kort från 80-talet på bäckby flyggkort det lär du ju ha som framsida ju=) bäckby mitt ställe.....
csavargo från ruff runkers
Toastare
2009-10-05 11:18
Ett sånt kan man ju också slänga in, för att komplettera mitt andra foto.
Plaskdammen i Majorna for fuck all
Rock out with your cock out!
Get some' era ghettoungar!
Simba vet precis var du menar när du fråga om det var i Borlänge, men det är det inte.
OOOOH AIK STOCKHOLM!
öh öh, reppar mitt hood
Toastare
2009-10-05 14:40
Kan folk inte skriva vad det är för betong-ghetton och byhålor bilderna föreställer?
Vad ni såg från mig var Brattfors Hytta, en gammal järnhytta där jag sprang omkring mkt som liten o kastade sten o hoppade med min bmx. Ligger i Östra Värmland, norr om Karlstad.
Toastare
2009-10-05 15:15
Kanske ska skriva själv också, Papegojelyckan på Väster i Lund.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
Min bild är på Storvreten, Tumba 147 :P
Finnberget i Nacka, utanför Stockholm.
Om ni trodde att ni växte upp på den bästa platsen så trodde ni fel. ;)
www.nativeswedes.se
Glömde tillägga: Abu Rummaneh, Damaskus, Syrien.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
Samandag, Hatay, Turkiye
http://img514.imageshack.us/i/dsc02136118365493714917.jpg/
Här i krokarna:
Walking the street of dreams
Körfältet, Östersund - anything test dead!
Intressepenisen hårdnar!