I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Whoaöl - blandat-style @ SK, kl 17.00 2/10

Övrigt - Blandat

   

2009-09-24 15:47

Whoaöl - blandat-style @ SK, kl 17.00 2/10

Det har tisslats och tasslats om det ett tag. Och nu, mina vänner. Nu är tiden inne:

it's time for beerbattle!

Fredagen den andra oktober, dvs nästa vecka, så kör vi igång igen efter ett sommaruppehåll. Klockan fem är den officiella tiden, Söderkällarn är den officiella mötespunkten (jag vet att de numera inte spelar hiphop/reagge, men i brist på bättre sunkhak så är det SK som gäller - vi är ändå tillräckligt hiphop!) och du är officiellt bjuden!

Vilka får ligga? Vilka överraskar? Vilka vaknar upp på en okänd plats? Vilka går vilse? Vilka hookar?

(Samtliga frågor har efter tidigare tillfällen kunnat besvaras!)

Vi efterfrågar mer än någonsin nytt, fräscht blod som joinar vår tillställning! Två öl av det billiga slaget finns innestående hos mig för sådana som inte dykt upp vid tidigare tillfällen - först till kvarn!

Bullar bjöds det på förra gången och blir vi över 15 pers på listan senast dagen innan så utovas insmuggling av bullar denna gång med! (Vi tackar Lynguistic som sist var min assistent vid bullbakandet, trots att han tyvärr ej närvarade under träffen!)

Så. Kom och tillfredställ ölomloppet! Come together people! Skriv upp er på listan!

JAG KOMMER:
Rachel


JAG VILL BLI UPPMUNTRAD FÖR ATT KOMMA. LIXOM BA TIHI:



Den här gången blir det alltså ingen mitt-i-veckan-öl då ett antal personer fuckat upp sin sysselsättning. Whoaölning ska vara en kul, ångestfri grej så nu provar vi en fredag för att förebygga tråkiga incidenter dagen efter som exempelvis försovning, sömnlöshet, bakiseffektivitet på jobbet osv.

Delam tange barat