I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Konstig grej som händer mig

Övrigt - Blandat

   

2009-09-21 01:47

Konstig grej som händer mig

Det är en väldigt konstig grej som har hänt mig i hela mitt liv. Nu är det äntligen dags att fråga om det.

Det som händer är att, många gånger (inte alltid utan då & då, ibland väldigt sällan, det kan variera) när jag ligger ner, eller sitter upp och ska ställa mig upp så blir allt svart. Alltså allt jag ser blir svart, jag blir som blind i princip. & Då händer det också att jag oftast ser en massa färger samtidigt & sedan får jag tillbaks synen igen sakta. Detta brukar oftast vara bara några sekunder... Har också hänt 1-2 gånger när jag stått upp att det bara blivit så.
Och samtidigt som det här händer så får jag en annorlunda eller rättare sagt konstig? känsla i hela kroppen. Själva känslan är svår att förklara, hela kroppen känns av domnad på nått sätt & avslappnad. Och sedan när synen kommit tillbaks så försvinner känslan ur kroppen.

Detta har alltså hänt i många år & min gissning är att det inte är särskilt normalt. Hoppas nån har nån teori eller svar på vad det kan bero på.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.