Känner mig asball i mina neff solglasögon
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
Mitt antivirusprogram (ESET NOD32) blockerar dina bilder hela tiden LillJ, jag vet inte varför, men den gillar inte sidan du lägger upp dem på. Det kan inte bara vara jag som får varningar om detta? Du väljer själv om du vill lägga upp dem någon annanstans, jag bara berättar för dig.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
oh, fräsiga solglajjer LillJ !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
LillJ är en såndär cooling eller vad vi ungdomar säger nu för tiden
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
JP jag ber så hemskt mycket om ursäkt men jag vet ingen annan sida än fuskbugg som funkar för mig, jag har inte lärt mig det.. du kanske kan hjälpa mig
jag kör ett album som är låst på facebook bara.. skit enkelt! :)
chana_masala P22: Haha! Det är en stor ära att få den första hyllningen från dig! Jag är sjukt mysig om jag får säga det själv. =)
www.nativeswedes.se
Så här såg jag ut sommaren 2008 när jag såg Stålmannen flyga förbi. Får jag vara med och leka i tråden nu?
Rädda en ko, ät en vegetarian!
Hangaround
2011-02-20 03:33
http://matildaberggrens.blogg.se
Alla får vara med och leka!
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Gör ett nytt försök och får väl se om bilden blir blockerad eller inte.. för jag vet inte om det är nån som såg den mer än junkgirl :)
LillJ Funka perfekt, fina glajjer!
Wie :D
Jag igår! :)
Shit, va snygga vi är här på whoa! :D
Gillar den sista bilden Barbiedoll! Jätte fin är du!
GAIA: Bor du också fortfarande i Kd? :) Anka: tack desamma =)
jupp, barbiedoll är klart doable. fler heta brudar än snubbar på whoa. step it up guys!
Anka dricker carlsberg <3
Det här är min bästa imitation av en surikat;
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Nyfärgat hår:)
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
Producent
2011-02-21 13:38
OJ!
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Long Time No Seee Whoaaaaa!!
Inna di stuga inna di åre änna!
gud vad annorlunda du ser ut Lacroix!
Junkgirl Haha hur då? Välkammat hår?
bytte färg.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Misery_Chick Du är så himla häftig. Jag har tänkt på det varje gång du lägger upp en bild:D Jättefin bild:)
Ramona flowers-håret
App P21 ssscchhh! <<< originell! ^_^
Barbiedoll Neh.. Den staden är way för liten för mig, :) Fan, Oslo är också way för litet för mig. En stad är en ordentlig stad när den har minimum 1 mille invånare, hehe..
PimpMyStrumpa , men helloooo there.. du råkar inte vara kvar i åre den 4? ;)
Ny bild från i förrgår.
:)
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
I somras, kanske lagt in den här innan?
Äsch, här får ni iaf.
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Sådär såg jag ut första gången jag såg min systerdotter och höll henne i famnen. Och innan jag dumpade långhåret.
Och sådär såg jag ut när jag fjantfotade mig i spegeln häromdagen. Kändes fett skevt faktiskt.
Moderator
2011-02-22 23:04
tokfan var rätt lik John Malkovich på sin sista bild.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Haha, du är faktiskt inte den första som säger det KaptenKrok :) Fast det var ett par år sen jag hörde det senast.
Moderator
2011-02-22 23:23
Aldrig får man vara först. Och jag hittade ingen bra bild på John så jag kunde dra en Xelly och BountyBoo och skriva tokfan? och John Malkovich? på bilder såsom de båda har gjort på mig. Livet suger.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Det är inte lätt när det är tungt!
massmördarlooken med gayfrilla
http://duckdown82.tumblr.com/
Misery: detta är inget påhopp men kanske en opassande fråga likväl. varför är du alltid så ledsen/surmulen/grå på alla bilder? Jag tänker att färgerna du har i håret, kläderna mm ska spegla din personlighet på ngt sätt men du ler aldrig o ser alltid lite bitter ut. Bara ngt jag registrerat med åren o undrar över...
Moderator
2011-02-23 18:32
Jag har alltid antagit att hon posar som surmulen fast hon egentligen är glad :P
KaptenKrok. Jag med. Jag diggar henne stenhårt:P
jo jag vet men ALLTID? aja det spelar ju ingen roll, jag undrade mest...
salesmen, bidrar med bevis, inga leenden här heller!
Spoiler ;D
Känner igen henne, är inte hon med i nån superhjälte film eller ngt med det där kick-ass gänget typ? aja jag vet inte vart du ville komma hehe
MRsalesman: hon är en karaktär från Spoiler scott pilgrim vs the world
hm, inget jag tänkt på, är nog mest så jag ser ut när jag inte gör någon särskild min.
ser glad ut med rätt sällskap.
glad och moggig ^_^