Nu har min riktiga hårfärg börjat växa fram, rödblond nanting..
Gillar min riktiga hårfärg som börja växa fram sakta men säkert..
Jenny åt vänster. Jag åt höger
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
Hörde jag något om att någon vill bli gift?jennie is not back yet: inte för att vara den som är den, men behöver du verkligen sminket?lillj: Ditt rödblonda hår var ju faktiskt fett nice. Varför har du inte det annars?
Priyan - jag visste inte om att jag hade det, visst har alltid haft lite i mitt underhår men sedan har de typ varit gult, det är förns nu när jag låter mitt sönderblonderade hår få växa fritt så har det kommit fram och jag gillar det :)
Pri well hello kompis... nope. sminkar mig inte varje dag precis, men det är kul ibland ju :D
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
Priyan man är ju ingen ungdom längre. Man måste ju börja planera för framtiden;) (förlåt PenDragon, jag ska vara tyst nu)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
på stockholmsvisit
Delam tange barat
jag blir så skönt sockervaddstonad när jag inte orkar hålla efter håret...
heh...
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Hur söt som helst LillJ ^_^
Look with your own eyes - See with your own mind
jag tycker att mellanöl är snygg och ni tjejer är så jobbiga, starta en egen tråd där ni kan prata tjej-grejer.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
gillar påsarna under ögonen med!
Finns ju en del här som är riktigt söta, och en del som man inte hade velat fortplanta sig med om det så var sista chansen på jorden... Men gulligt att det här tänket "det finns någon för alla" stämmer... Alla måste väl nästan ha fått en komplimang nu? =)
"jag har fin hår. som en waterfall."
Skum uppsyn, men vafan.
"jag har fin hår. som en waterfall."
Håll ointressanta konversationer till gästböckerna tack, trollande likaså.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
jennie-is-back & NC Kan ni pussa på ett vykort och skicka till mig? Ska nämligen tatuera in det på halsen och då kan jag avgöra vem som är grymmast av er :P Sen håll det i era GB. Nu gick jag lite OT också Ska rensa tråden lite sen när jag har mer tid
gigana F22 Tack tack! Såg din pres och du var ju sjukt snygg. Du har den stilen som brudar ska ha ;D
gigana va int så bitter
lillj: helt rätt. hade jag inte haft svart hår så hade jag iofs nog testat något annat också. om inte så om jag varit brud.nc: i hear ya... fast giftemål är ett stort steg. jag nöjer mig med bli sambo med någon rik fröken och leva lyxliv som hemmapappa sen...conspicuous: har kanske missat något men tror inte jag är en av dessa som fått det, innebär förmodligen att jag tillhör den delen som man som tjej inte hade velat fortplanta sig med om det så var sista chansen på jorden...
jag missade också komplemangen i conspicuous inlägg..
Finns ingen komplimang i mitt inlägg LillJ så där fanns inget att missa.Priyan Hm.. jag skrev ju förvisso "Alla måste väl nästan ha fått en komplimang nu? =) " Men du kanske är så ful om du nu väljer att se min kommentar på det sättet ...
conspicuous- vad snällt.
aloha kakahiaka
jag har skaffat en mac!
inte fullt så färggrann
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
den skulle varit med också
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
LillJ Mitt inlägg var en enda stor kollektiv komplimang, till alla som postat en bild i tråden, den kanske inte uppfattades så av dig, och då är det din förlust.
conspisiosvårstavatnamn"och en del som man inte hade velat fortplanta sig med om det så var sista chansen på jorden" Bara jag som kände mig träffad?:D
Choppa, jag med =(
I dont, cause Im a stuckup bitch, everyone wants a piece of me in their genepool...nomnom
jag är oseriös, för er som inte förstår det...suck..
(Inlägget fixat av PenDragon 2010-04-19 23:44:47)
Nu får det fan vara nog, varningar kommer att börja delas ut snart till folk som inte kan: 1) Hålla god ton i tråden 2) Lägga ner allt skitsnack ni kan ta i gästböcker Detta är en BILDTRÅD, försök fatta det. **Rensat**
Fortfarande onödigt att skriva "och en del som man inte hade velat fortplanta sig med om det så var sista chansen på jorden". Jag tog inte åt mig jag tyckte bara att du la in ett konstigt inlägg. Då kunde du ju bara ha låtit bli att skriva något i överhuvudtaget. Jag tar inte illa upp eftersom jag tycker inte att jag är ful. Men tycker fortfarande att då kunde du ju bara ha låtit bli att skriva i överhuvudtaget. Bara onödigt. En 22åring trodde jag kunde komma med något bättre än så. Så nu är jag tyst.
YEAH THATS ME i otroligt snygga röda byxor :D
Där har vi jag idag i vit mössa, eller ja i vintras va det väll
One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt
Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley
Myspace: In memory of teraq
Crue Klass på dom röda brallorna
Vi är överallt!
Jag gillar tröjan som hon/han med turkosa byxorna hade.. den åt höger till dig med röda brallor
Jag gillar att junkgirl har en Zelda-tatuering!
"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX
märia tack! ^^
Ekman såg ju ut att vara en trevlig prick:)
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
Lacroix Jag kan när jag vill (:
Ekman Ja den gången kunde du i alla fall:)
Jag kan vara trög också för förstod inte riktigt vad du menade nu :)
Ekman Vad var det som du inte förstod:P Jag sa att du såg trevlig ut. Du svarade att du kan när du vill och då sa jag att ja då kunde du. Och med det menade jag den bilden jag såg på dig:)
jaha då fattar jag! haha :) nje, uppfattade inte riktigt att jag hade öppen mun på den förrän när jag la upp den typ (:
och en till.
någon dag gamla.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
sälensäsongen
Indien - klädvalet var en impuls grej bagaget försvann i 3 dagar dom hade skickat de helt åt pipsvängan som skulle tagit ungefär 12 timmars tågresa. Löste sig, vi fick det till Varkala där bilden är tagen. Men när jag öppnade väskan .. hade nån använt mina bh:ar som skitpapper... så jag va inte allt för glad och hade inga varma kläder med mig för tanken va att köpa allt där.
http://data.fuskbugg.se/skalman01/DSC03995.JPG
Jag och min bror på backwaters..
Jag saknar indien.. sjukt coolt land dock väldigt skräpigt och mycket folk som ska stå och kolla när man äter, men man blir van. :)
*
så ung, så ung.. ja giller't.
Jag håller med dig TheMatt, men glasögonen är tvivelaktiga.
9-1
Producent
2010-04-23 23:45
Men när jag öppnade väskan .. hade nån använt mina bh:ar som skitpapper i lol´d... awesome.