Lacroix F20 Haha det är jag=) Bor du i Kalmar?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare
2009-09-08 22:55
**Tråden rensad** Ska ni klara av det? Inget snack... ta det i gästböckerna. Kom igen nu låt mig få sätta lite guldstjärnor i era läxböcker i stället för att skriva arga lappar som ni ska lämna till era föräldrar.
Jag skyller allt på Emma!
Lägger upp en till ni vet "se mig, bekräfta mig.. im soo neeeedyy" stilen. En trend i bildtråden.
haha ser ut som empire är ledsen och tröstäter. om så är fallet så bortse från "haha"
mhm
mstery F24 Din tattoo ser sjukt nice ut!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kan ju bidra med två till bilder såhär på kvällskvisten=)
Alltså, Djureri är så hiiiiiiiimmla snygg
Blunted in stockholm
Fast längre hår och nyfärgat
Signatur får rum här
helt ärligt jag börjar känna mig gammal
Gussti; du glömde no homo. Jag tror heeelt ärligt talat nu att du är lite förälskad i mig. Det är inget jag bara säger, jag är helt ärlig. Tur att jag är straight och bor på andra sidan jorden. ;p
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
funkar inte för mig att fixa den där bild grejen, nån som vet en bra sida?
Tears of Liquor EP https://soundcloud.com/nicoelrico/sets/tears-of-liquor-ep
Amar F22= Lovleeeey! :P
Merci beaucoup fella, Pinfärsk straight outta trädgården! Kör en till bara av farten, Paris baby
så det är väl Amar version 2.009
Femme fatale
**Tråden rensad** För att citera BountyBoo:
Ska ni klara av det? Inget snack... ta det i gästböckerna. Kom igen nu låt mig få sätta lite guldstjärnor i era läxböcker i stället för att skriva arga lappar som ni ska lämna till era föräldrar.
Jag till höger full som en spruta
http://duckdown82.tumblr.com/
Får det endast vara bilder? asså folk får inte skriva något förutom bilden som är postad? ok!
Man får väl kommentera, det är väl chattandet i trådarna som är otillåtet?
Man får väl kommentera, det är väl chattandet i trådarna som är otillåtet? Precis så! Och ni kan använda detta meddelande som en ursäkt att skriva direkt till personen vars bild ni tänkt kommentera. Så ja, pojkar och flickor, vid nöd, hänvisa till detta inlägg och säg att jag tvingade er att skriva i deras gästböcker istället :)
Look with your own eyes - See with your own mind
amar = vacker som fan. skulle kört upp bild på mig själv om jag ägt en kamera.
Sleep is the cousin of death
Skills ser ut som en ung AYO
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
Men om jag inte vågar skriva till Amar då? jag vet inte vad man skriver eller säger till tjejer över 5/10! Ni vet jag är en sånn kille osm tycker tjejer är snygga, tänker att jag ska säga ngt sen skriker till deras ryggar när dom är 50m ifrån mig. Thats how I roll!!!!
spokie: Haha, Mackan, Mingus och nu även Ayo ;o
men vafan, har mitt inlägg till amar tagits bort? nu sitter jag förvisso vid en asdålig dator som hackar och jag kan ha missat nåt, men får man inte kommentera bilderna, det kan väl inte vara meningen att det ska vara en tråd med enbart bilder som man inte får prata om? jag fattar att onödigt chattande ska tas via gästbok istället, men allvarligt talat.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
mstery tyckte hela du var sjukt nice, inte bara din tatuering!
Xelly, Sama och perveterad_Bäver, i den ordningen, som reppar Stadsmissionens Folkhögskola Like Whoa!
www.nativeswedes.se
Givetvis är det tillåtet att kommentera, missan. Så länge det inte övergår i regelrätt "chattande". Om ditt inlägg inte bröt mot den regeln kan det nog hända att det rök av rent misstag.
Look with your own eyes - See with your own mind
varför togs mitt "YO" bort? ville ju bara sätta ord på känslan i bäverns bild :(
jag tycker att kepish är sötast!
Som många brunetter så vart jag nyfiken på att se mig själv som blondin. Och som många brunetter som färgar och bleker så failade jag. Detta var ett försök till att låtsas som ingenting på bild, och jag kan säga att problemet är åtgärdat då jag är brunett igen. (Puh!)
Att tvätt håret är
så överskattat
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Moderator
2009-09-09 19:12
Jag har beats yao! www.soundcloud.com/svenskhiphop
http://www.tweenerpie.blogspot.com
misery - jag hann läsa ditt inlägg men mitt svar togs också bort, jag sa appråpo stor/kvinna (ditt uttryck för att bli äldre) jag sa 20 kg upp efter gymnasiet, det e beundransvärt tycker jag själv, haha. Kul o se dig igen, var år sen! ,)
Femme fatale
Ro0b0oco0p3n Wöööj vilket hår. Är det en peruk?
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
undra ust det samma som laktris!
Jag är glammig!
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
skillz hahah aww bruuur du är söt! fniss
här får du lite kärlek
Baboso Fan vad snitsigt:D
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
Baboso, fresh. Har du kvar skorna i det skicket? Sälj dom till mig, mitt par har totaldött.
Lacroix Ja eller hur:) Louder Ledsen men dom har blivit frekvent använda under sommaren. Mitt favvopar helt klart:)
Sama Det enda som saknas på ert foto är som sagt min b-boys stance!
Lacroix & eror1 vad säger era magkänslor? 80-talet vah änna 29 å ett halvt år sedan, hehe btw nån mer än jag som avnjuter 090909 med fylla idag? Peace
Jag är lika kal som bildt in real life om det säger er ngt! typ ----> ( :-|}
lite besviken men även lite imponerad !
vilken fräsig väst du har babs!
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Baboso: Jag hade ÄLSKAT att ha med dig på bilden! Visst är vi tuffa?
www.nativeswedes.se