Jag trodde inte att de som hängde på whoa skulle se så överdrivet bra ut, jag vet inte varför jag har tänkt så, men de är ju en massa snygga människor. Se på tusan! :) - Antar att du menar mig? ;)
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
jag menar i stortsätt alla, jag tycker ingen i tråden har sett dålig ut.
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
tjoho!
jag har odlat horn!
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
haha sweet
LillJ F18 det var inte riktigt meningen, hittade två slingor som var längre än resten av håret och råkade dreada dem i en lite lustig vinkel, men jag gillade det, och tänker behålla dem så så länge det går.
Sellish P14 Läppsti...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag tyckte det blev häftigt :)
LillJ F18 jag med, passande till helgen också ^_^
Sellish P14 Läppsti... - nää fyfan
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
haha eller hur, du har ju outfiten färdig. Nu gäller de bara att fixa kläderna och sminka på sig köttsåren :D
satsade ganska hårt på att bygga muskler under den här perioden, är några kilon tunnare nu,, annars är det väl rätt likt =)
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
oj oj :O
haha eller hur, du har ju outfiten färdig. Nu gäller de bara att fixa kläderna och sminka på sig köttsåren :D Haha word!
Ska fixas när ja ska använda kläderna på mosters bröllop! :D
Sellish : Jag skrev till Misery_chick :)
LillJ Hahah aha okeey ^^
Hahha.. jag vill också vara fjorton.
fantastiskt
Äntligen fick man se hobbs. Jag önskar jag såg söt ut när jag sover, jag dreglar mest på kudden :( Tonårsfnittret kom i övrigt tillbaka med DrKista :)
Delam tange barat
Såhär klär jag ut mig ikväll :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Brun och glad
Trött och sliten, jag o stoffe
Jag i cigarett rök
Jag och Felix
my name is xelly smelly
fet tisha dude!
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"
testie är så fin också
Halloween fockaz!
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
testie s ögon är inte att leka med.
Min Musik blogg : http://mrunserious.blogspot.com/ Mest Hiphop/Rap lite små blandat ibland! peace
så såg jag ut i söndags på tåget. något mer spejsat.
fantastiskt
alla är söta! vad glad man blir av den här tråden =)
Superflajj. http://aakermans.wordpress.com
peace, love & sprängväck!
fullfjädrad när jag kickat en gås..
Lite nyare bilder på mig då, för er som är intresserade!
Ni andra,
BLUNDA! :D
fest i löördags i vänersbronx.
häng i karlstad i fredags.
Avslutningsvis, när jag fyller år är jag såhär glad (läs: full).
också lördags.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Producent
2009-11-04 14:50
Djureri P23 varför i h-vete har din kompis en vit dräkt om han ska vara jason?
Konstigt: Han ska vara "Heywire" (tror han stavas så) från Prison Break. Den där masken är bara en extra liten krydda för bilden, vet inte varför han har den på sig faktiskt. Vi hade prison break tema på halloween och jag var Lincoln.
Producent
2009-11-04 19:47
jaså, vart nästan lite skärrad :( my bad
En ny på mig då!
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
d-beck var fin mycket fin oj oj oj
<3 mycket! alla är jättefina tycker jag, vart tog alla jävlar som t ex Svettet vägen? VISA ER!!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Ahhhhh han minns jag!
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
ny frippa sen någon vecka tillbaka. kort kort på vänster.
Snygg phatie!
Min bästa Martin Gore look, minus S/m hängslen....
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Hur lägger man upp bilden?:S
skulle lätt kört något liknande på halloween.-
fast större påse.
Åh jag tycker Enola är jättesöt!
Superflajj. http://aakermans.wordpress.com
Crue Skön tatuering. Får du sponsorpengar också eller? Någon ersättning borde du ju nästan ha när du blivit reklampelare på livstid åt ett företag som driver svältlönefabriker och är lite allmänt myspys. Blir det Donkanloggan i pannan härnäst?
Ansiktsuttryck är SÅ 2008.
My heart lives in my vagina.
linser?
lite nina ricci-känsla på tjyven..