Fyra; du vet våra barn skulle bli gudagåvor. tungos. blir lite kåt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
conspicuous .. ..är säkert en sån tjej som ser bra ut när hon vaknar på bakfyllan och kläcker ur sig "fan va sliten jag är". Så tittar man och tänker "eh.. what? har hon hunnit gå upp, duscha, sminka om sig, styla håret med mera innan jag ens hann vakna?" och är allmänt förvirrad eftersom hon ser sjukt fräsch ut.
Jag innan vi raida Donken!
för 20 spänn? :p
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"
haha nej selma var bara min sidekick under fotograferingen dawg
shit, e de min syn som börjar svika mig lr har fyra en snaketounge? :P
Producent
2009-10-12 13:57
t.om bountyboo kunde konstatera i förra tråden att han var en hon med den där fittbilden som man mådde illa utav.
Toastare
2009-10-12 14:02
Konstig, Det gjorde jag inte alls...tvärtom. Nu är det i alla fall slutsnackat. Det är en bildtråd, men givetvis vill man hellre se nytt folk än samma människa 100 gånger (det har jag skrivit tidigare när jag rensade tråden) Så alla ni som har postat bilder, försök lämna plats till nya människor. Annars växer sig tråden dessutom jättelång. Vill ni visa upp er fler gånger är det ju ett bra tips att när ni postar er bild även länka till er bilddagbok eller annan bildsida där ni lagt upp bilder. Så kan de som vill, se mer av er där.
Jag skyller allt på Emma!
Toastare
2009-10-12 14:03
och rimligt antal bilder är att kanske posta 1-3 bilder på sig i ETT inlägg (som de flesta gjort)
Jag skyller allt på Emma!
jag vill posta en glad min innan jag ger mig ut i det riktiga livet... :)
Oldie goldie med en gammal lärare ^_^
Look with your own eyes - See with your own mind
haha pendragon din bild var överfet!
Sleep is the cousin of death
pendragon: han var lite smått lik snubben som spelar hiro nakamura i heroes... fast några år senare...
Haha han var skitcool :D Iaf i början, sen blev han bara bitter :( Sen slutade han på skolan, för att han typ höll på att stressa sönder sig! Nu hoppas jag han lever i en liten hydda och har karpar i sin damm! I min fantasi är det iaf så!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fors = nice!
testie > *
krossad_anka Komsi komsi!
jag droppar bomber som hitler
sol idag, jäkligt mycket sol.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
http://duckdown82.tumblr.com/
såhär ser jag ut när jag inte fattar shit
såhär ser jag ut när jag är glad eller dylikt
ThisIsArt : Skön stil
http://duckdown82.tumblr.com/
ThisIsArt är ju socker. Blir lite tonårsfnissig nästan av andra bilden.
Delam tange barat
oj, man tackar och bockar lite generad!
Såhär ser det ut när man är utelåst och får hjälp av den lokala, hjälpsamma brandkåren.
WE'RE GROWING UP BY FALLING DOWN
Headphones & Knicks
LilKido F21 vilka snajsiga ögonbryn!
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
LilKido kom in och ägde sönder tråden. Sjukt, sjukt snygg.
Känns som LilKido har hetat nått annat förut, känner igen henne iaf
hlgrsn låssmed var alltså inget alternativ?
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Enola För att dra hela historien.. Vi var utelåsta. Hyresvärden hade ingen extranyckel heller, för den delen. MEN! Balkongdörren var öppen. Så, efter många många olika förslag, så började vi leta efter stegar som var tillräckligt långa. jag fick då snilleblixten att kolla med brandkåren 2 kvarter från vårt hus, om de hade nån lång stege liggandes som vi kunde få låna i 10min. Så, vi gick dit och frågade och det slutade med att de åkte dit med kranbilen istället. Om inte det hade funkat, så hade vi slagit klättrat upp på byggnadsställningen mot innergården och slagit in köksfönstret, eftersom att de ändå skulle bytas ut av hyresvärden 1 vecka senare. Såklart hade vi låssmed i görningen också, men vi var jävligt osugna på att betala det dock.. Det roliga är att om brandkåren hade tagit betalt, vilket de normalt gör, så hade det kostat oss 3000. En låssmed hade kostat 5000. Norska.
WE'RE GROWING UP BY FALLING DOWN
Okej, då var det helt rätt gjort.
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
Moderator
2009-10-19 19:48
<3 Innebandyjohanna!
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
skvörtel Haha, spelar du också?
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
LillJ Du ser ut som min lillasyster, mycket gullig.
Lacroix: Söt bild! Gillar kombinationen av klänning och kavaj + innebandyklubba.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
broed__ du är dig lik :) lika söt men mindre blond!
Moderator
2009-10-20 16:43
Lax Oja, men bara på korpnivå :)
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
HEJ!
"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX
märia; Åh fyyy va gullig du är!
vin på ljunggrens
valpen jag och pappa.
det var det. =)
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
Vila i ett varmt tält
Dricka sånna ölen
Käft då.
ville bara tillägga att whoa verkar ha en underpopulation på "medelmåttiga" tjejer.. har ju bara varit massa helsnygga babes hittills, och killarna är ju stiliga de också! skönt att se att det inte har varit massa nedklankande tjafs också! Big up alla som har hållt denna söta tråden ren och levande. PEYS
mellon tack detsamma!=)
"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX