I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Det här med trender

Övrigt - Blandat

   
Moderator

2009-09-01 23:39

Det här med trender

Jag satt och funderade lite kring det här med trender och försökte definera ordet "trend".
Vad är trender och vem bestämmer dom? Genom åren har man stött på en uppsjö olika
trender, dom flesta frågar man sig själv såhär i efterhand om dom verkligen var så hippa som man tyckte då, sen finns det dom som man redan direkt tycker är idiotiska (kolla den här tråden så förstår ni vad jag snackar om, och glöm inte att skratta åt bilderna). Var går gränsen för trend och "fluga"?

För några veckor sedan läste jag i förbigående att nästa års stora trend kommer bli pottfrillan!
Vad tror ni om det? Ska denna legendariska frisyr återuppstå än en gång? Kommer alla se ut som den blonda snubben i Backstreet Boys? Är det kanske någon som redan har bokat in en klippning tidigt i januari för att bli först?

Vilken är den fulaste trenden som ni har upplevt? Har ni nånsin hoppat på en trend - medvetet eller omedvetet, och vad tycker ni om just den trenden i efterhand?

"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_