I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ragga äldre tjej (15års skillnad)

Övrigt - Blandat

   

2009-08-30 23:57

Ragga äldre tjej (15års skillnad)

Gjorde ett nytt konto för både min och motpartens skull då det kan finnas användare som vet vilka vi båda är :P

Jag ska inleda med att förklara haken i hela historian: Hon är min övervakare sen 1 år tillbaka och kommer att vara det i ungefär en månad till.
Redan första gången jag såg henne så visste jag att jag ville mer än bara nuppa. Hennes sexighet ligger på ett helt annat plan än någon kvinna jag har sett.

Jag har iaf varit nära på att sätta in stötar men har alltid backat för att vänner påstått att hon bara spelar på sitt utseende för att få mig att börja prata (?).
Det som får mig att tro att jag kanske skulle ha en chans är som sagt hennes beteende gentemot mig. Senast för ett par dagar sen så frågade hon, om än aningen ironiskt, om jag ville börja springa med henne. Hon har ofta urringat eller "sexiga"koftor som hon kan pilla med lite då och då och hon vill hålla uppe kontakten efter att "straffet" är avtjänat (vanligt?). Hon tittar mig också i ögonen på ett sätt som är väldigt svårförklarat.

Låter säkert konstigt men vad ska jag göra? Haft lite av en crush nu i snart ett år, men hon är trots allt 35 och jag 21. Känns som att hon ger mig signaler hela tiden men jag backar som sagt när det kommer till kritan.

Sitter och skriver på ps3an, så ni får ursäkta stavfel. skriver mer om "flörtandet" när tien finns