Ragga äldre tjej (15års skillnad)
Gjorde ett nytt konto för både min och motpartens skull då det kan finnas användare som vet vilka vi båda är :P Jag ska inleda med att förklara haken i hela historian: Hon är min övervakare sen 1 år tillbaka och kommer att vara det i ungefär en månad till. Redan första gången jag såg henne så visste jag att jag ville mer än bara nuppa. Hennes sexighet ligger på ett helt annat plan än någon kvinna jag har sett. Jag har iaf varit nära på att sätta in stötar men har alltid backat för att vänner påstått att hon bara spelar på sitt utseende för att få mig att börja prata (?). Det som får mig att tro att jag kanske skulle ha en chans är som sagt hennes beteende gentemot mig. Senast för ett par dagar sen så frågade hon, om än aningen ironiskt, om jag ville börja springa med henne. Hon har ofta urringat eller "sexiga"koftor som hon kan pilla med lite då och då och hon vill hålla uppe kontakten efter att "straffet" är avtjänat (vanligt?). Hon tittar mig också i ögonen på ett sätt som är väldigt svårförklarat. Låter säkert konstigt men vad ska jag göra? Haft lite av en crush nu i snart ett år, men hon är trots allt 35 och jag 21. Känns som att hon ger mig signaler hela tiden men jag backar som sagt när det kommer till kritan. Sitter och skriver på ps3an, så ni får ursäkta stavfel. skriver mer om "flörtandet" när tien finns
go for it
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
Glömde det viktigaste: Vad säger man till henne ? Tror inte att "din pappa måste ha varit tjuv" funkar här :P Och hon dricker inte, så att bjuda på ett glas nån helg går nog inte heller hem
Ha ha, sexigt. Jag sager som DrKista. (Och, det blir ju aldrig varre an ett nej!)
vad hände med film & popcorn?
be the change
What do you have to lose? Go for it :)
At the gates of Eternity...
exhale: nej har man ju fått ett par, så det är ju inte så farligt. men det är övervakarbiten som får mig att tveka. får nog vänta lite tills hon inte får betalt för att träffa mig. JackVegas-: film och popcorn är ju nice, men jag vet inte om det är rätt approach. gillar tanter bowling ? :P
Om du ser henne som en Tant och inte en quinna så borde du inte fortsätta :P
be the change
hehe... blir inte mycket kvinnligare i mina ögon som sagt :)
Ehh, be henne ta en promenad med dig, eller laga middag at henne. Nagot lattsamt sadar. (Fy, 35 ar inte tant, spec inte om hon ar sexig!)
Finns 50 aringar som manga av oss hade gett ganska hart :) Typ Lena Olin, 54 bast!
At the gates of Eternity...
Inget illa menat med tant, så nu släpper vi det och kastar lite tips åt mitt håll.
hooka bild annars kan vi inte hjälpa dig!!! Nemen ärligt kör bara om du ändå inte kommer träffa henne mer efter hon slutat vara din övervakare vad har du då att förlora??
http://mutualism.blogg.se/ https://vitsvart.wordpress.com/
Nu vet vi att jag ska köra på. Näsa fråga är hur man förför en kvinna. Är det samma tillvägagångssätt som när man raggar jämnåriga eller finns det faktorer som jag kan spela på utifrån den något ovanliga situationen? Något jag har reagerat på är att det kan dyka upp smileys i hennes mail lite då och då i samband med harmlösa komplimanger som "du tänker väldigt moget" och "det är bra ordning på dig". Hur ska det tolkas? Aldrig varit i en sån här sits, så ni får ursäkta mitt naiva tänkande
SRH: nu har ju trean redan visat the cougar, men du kanske kan ladda hem och få lite hintar om vad som funkar?
haha medorias tips bäst hittils ;P sen tror jag att du bara inbillar dig för "tanter" raggar bara på oss snorisar när dom är i gäng/berusade på krogen. Speciellt om dom får betalt för att träffa en och hjälpa en att bygga upp självkänslan. //Yde - ain't hatin' just tellin'
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Toastare
2009-08-31 11:49
Det är nog i ditt huvud och hon kan ta mycket illa upp om du gör något. Bara att du frågar om hur man "förför" en kvinna säger ju att du ska hålla dig borta... Om jag var du skulle jag inte förstöra er relation. Som sagt, hon får betalt för att träffa dig.. samtidigt har hon säkert ett intresse i att hjälpa dig och bryr sig om dig. Sen finns det ju massor med stolpskott till övervakare som både köper ut och ligger med sina klienter, dessa mister ju förr eller senare sina jobb. Sköt det vuxet, dra en runk med henne i tankarna.. men låt det stanna där.
Jag skyller allt på Emma!
Toastare
2009-08-31 11:53
och detta är en av anledningarna som har gjort att jag inte vill jobba med ungdomar.. den jävla sexualdriften som gör att tjejerna tycker att alla män är äckelgubbar som vill ligga med dem och alla killar tror att kvinnorna är kåta på dem och vill ligga med dem. ;)
Vänta tills det inte är så länge kvar av övervakningen i alla fall.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bounty, det var väl snarare så att han undrade hur man förför en KVINNA, snarare än hur man FÖRFÖR en kvinna. It's all about the betoning.
Blunted in stockholm
när ska du sälja ps3an och xboxen adhd?
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Toastare
2009-08-31 14:38
Frågan är nu, VARFÖR har han en övervakare. Med tanke på uttalandet om att hon säkert stöter på honom för hon har urringat på sig gissar jag på nått smaskigt sexbrott.. ;) Vad gissar ni på..
Inte sagt att hon verkligen ger signaler, utan jag har bara berättat hur det ser ut från min synvinkel. Bounty: Om en tjej/kvinna börjar pilla med sin urringning så fort man börjar snacka så ser jag det som en potentiell signal, inte urringningen i sig. I värsta fall så är jag helt enkelt en tråkig sate :P Och det är ju klart att jag åkte dit för sexbrott bara för att jag diggar kvinnliga bröstkorgar. väx upp för fan
smaskigt sexbrott.. ;) Säker på att du inte vill bli övervakare ändå? :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Angående signalernas vara och icke vara så spelar det väl ingen roll. Även om hon inte tänkt på dig på det sättet tidigare kanske hon fastnar för idén ändå, ingen här vet ju vad hon gillar.
Toastare
2009-08-31 16:13
S.R.H, smilyn antydde på att jag skämtade... och vi får väl klia oss och pilla oss så mycket vi vill i urringningen. Nu vet jag som sagt inte vad hon tänker, men du har låtit oss veta vad du tänker.. och ut ifrån det säger jag. Låt bli, det är i ditt huvud.
Jag tror du tänker med kuken för mycket. tjejer/kvinnor har en tendens att charma killar för att få vad de vill. I detta fall din uppmärksamhet och även få dig att sköta dig så hon lyckas med sitt jobb. Men man vet ju aldrig, kvinnor ska ju vara som kåtast i just den åldern.
Livet är ingen dans på rosor, tjejer jag vill dra ner era trosor
Jag skulle säga att du skulle bygga upp vänskapen först för att se om ni fortfarande kan vara vänner efter det hela. Då ni både hänger tillsammans för erat nöjes skull, och sedan se vad som utvecklas utav det. Men det är bara min åsikt, och eftersom jag räknas som en kåt snorunge i den här tråden så lär du väl skita i att lyssna på åsikten jag nyss gav dig. Tack för mig, byt blöja på mig eller nåt! -.-'
Dra åt helvete!
BountyBoo: Jag förstod att det var ett skämt. Tycker bara inte sexbrott är något man skämtar om hur som helst pointdexter: Klart att det mesta bara är förhoppningar, men som du skriver så vet man aldrig :) Entertainment: Vänskapen borde redan finnas, men det märks som sagt först efter när hon inte får pengar för att träffa mig längre. Och om ni inte förstått det än så är jag inte intresserad av att runka till hennes bild i huvet, utan jag skulle kunna tänka mig att för en gångs skull gå in för ett seriöst förhållande.
Varför skulle en 35a vilja ha en 21 :(
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Haha Bounty är skitbitter ju.. Klart du ska försöka. Du kan inte mer än misslyckas. Vill hon inte så vill hon inte, ni kommer i så fall ändå inte träffas mer efter en månad.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Eftersom din tid snart är över med henne så äre väl dags att lägga in stöten snart? Kommer du verkligen orka med att vara "kompis" med henne efter att tiden är över? Är hon SÅ skön att prata med? Isåfall bör du inte lägga in en stöt, utan vänta på henne. Om du inte bryr dig om eran relation efter din övervakning så kan du lägga in stöten dirket, vet inte riktigt hur.. okänd mark för mig.. lycka till, gör oss stolta.
AIK ARSENAL "Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
jag har alltid haft en hemlig crush i den blonda i Pantertanterna.
http://www.aktivdemokrati.se/
jag har alltid haft en hemlig crush i den blonda i Pantertanterna. Är det hon mormorn? För hon är fan het när hon kommer gåendes.
Fråga chans på henne! Kryssar hon i "nej" på lappen så får du väl byta övervakare.
Jag skulle nog backa om jag var du, tror inte att en 35-nånting år gammal luttrad övervakare skulle riskera sitt rykte för att starta ett längre förhållande med en 20-årig nånting gammal kåkfarare. Ska jag vara helt dr phil tror jag det är för att du är en sökare (ung, fd kriminell kille) och hon erbjuder en fast punkt i ditt liv, du gillar den tanken och i kombination med att hon ser bra ut och dessutom använder det för att få ditt förtroende så har du fallit pladask för nåt som, och jag är ledsen att säga det, aldrig kommer hända.
go for it, kommer sakert skita sig, men det kanns bra att satsa ivf.
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"
Då jag har en fallenhet för äldre damer så kan jag bara säga gogogo! Dock måste jga höja ett varningsfinger då en bekant till mig som oxå har/hade en övervakare som var en riktig pingla. Han tolkade nog hennes snälla och vänliga inställning helt fel. Han var helt säker på att hon ville ha honom. Visade sig mer att hon tyckte synd om honom och hade moderskänslor. Detta störde ju honom ganska rejält så han gobbade henne (nej han våldtog henne inte) och sen ville hon inte vara hans övervakare mer och gjorde en polisanmälan. Jag tror det är väldigt vanligt att man tolkar signaler fel. Vet inte hur många ggr när jag var yngre jag fick för mig att allt från lärarinnor till andra äldre vuxna kvinnor flörtade med mig. Någon gjorde kanske det men dom flesta var bara trevliga. Sen att hon gillar att klä sig lite utmanande handlar kanske mer om hennes stil och inte att hon vill skicka signaler. Sen kanske hon tycker det är lite spännande o ha en ung kriminell beundrare. Hon kanske fantiserar lite på kvällarna i sin kammare men backar ur om du nu sätter in en stöt. Men är det värt att äventyra er relation? Kommer du inte kunna sluta tänka på det? Ja varför inte testa och se vart det leder? Det värsta som kan hända är att du får ett nej. Kanske er relation blir lite stel en tid men tror det är chill. Fan kör, man måste satsa lite i livet trots risker!
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
Tack för alla svar. Är medveten om att det troligtvis kommer att skita sig, men frågar man inte så får man inte veta. Kanske får nuppa lite om man har lite tur. Slutsamtal om 2 veckor, så innan dess tror jag bara det är dumt att försöka med nåt.
GO GO GO GO!.. Men du får inte göra oss andra besvikna!:O.. vi vill veta vad som hände!! SÅ DO IT!.. du förlorar INGENTING på det...
varför gör ni det så svårt... det är väl bara att vänta tills efter övervakningstiden gått ut och sen se hur mkt intresse hon lägger i dig när det gäller spendera tid tillsammans osv... visar hon en viss angelägenhet att umgås med dig på obetald tid efteråt får du väl ta och tolka utifrån det? för övrigt är 30+ ganska trevligt. på sitt sätt. (förutom alla omöjliga nojor kvinnor i den åldern tycks börja få...)
Hm.. detta känner jag igen. Råkar hon heta Ann i förnamn? :P Känner en suuuuper milf som är sjukt snygg och arbetar som övervakare, men klart kan ju finnas flera sånna..
när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda
Detta störde ju honom ganska rejält så han gobbade henne hahahaha! make till romantiker får man leta efter.
Vad betyder gobba...?
Dra åt helvete!
Entertainment P17 Gissningsvis att han drogade henne med GHB - It's the date-rape drug kids!
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
HAHAHA!
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
Aha... Jo, jag vet vad GHB är. Men gobba hade jag ingen aning om vad det är..
Dra åt helvete!
du bör ju lägg in en stöt! Om det inte funkar och er vänskapliga rellation inte funkar sen är ju skit samma hon är en jävla övervakare.
detta var det roligaste jag sett sedan polishuset brann!<br>
Men hon har ju redan bett dig springa lite med henne. Gör det. Om inte annat så vinner du lite mer tid med henne. Efter joggingrundan kan du ju bjuda in henne på ett glas lemonad eller nåt.
vilken dröm!
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.
Yngre brudar är allmänt förvirrade och vet aldrig vad dom vill GO FO IT
http://www.aktivdemokrati.se/