I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Michael Jacksons Födelsedag

Övrigt - Blandat

2009-08-29 11:06

Michael Jacksons Födelsedag

Det är MJs 50års dag idag. Är det någon som vet om det är något firande eller liknande nere i Malmö?

Fried little fishies

2009-08-29 11:24
Han skulle ha fyllt 51 idag, inte 50. om det nu spelar nån roll.
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.

2009-08-29 11:30
Gör en tråd om mig när jag fyller år också...:)
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"

2009-08-29 11:35
oj just det, blev lite fel, sorry. Tack för rättningen.
Fried little fishies

2009-08-29 16:06
Varför ska man fira honom? Han är död.
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga

2009-08-29 16:53
Varför ska man fira honom? Han är död.

Word!

Får Thomas Quick också en tråd när han fyller år? Han gillade också småpojkar... :)
Signatur får rum här
Producent

2009-08-29 17:46
det här känns ju bara larvigt.

firade ni hans födelsedag när han levde?

2009-08-30 18:27
firade ni hans födelsedag när han levde?

väl talat broder.

2009-08-31 02:45
vet inte, bor inte i malmö

OT: Tycker inte alls att det låter som en dålig idé. Att fira någons födelsedag är att visa att man bryr sig om/gilla någon. Om denne nu är död eller inte spelar ingen roll då andra som bryr sig om/gillar någon får anledning att träffas, fira och umgås med samma intresse.

Det låter bättre att fira någons födelsedag istället för att besöka dess grav. Varför ska man påminna sig om någons död när man kan fira att den kom till jorden? Jag tycker inte att det är fel att folk är lyckliga tillsammans även om det är för att hedra en död människas födelsedag. Hoppas att folk går samman och firar min födelsedag när jag är död.

men jag kanske bara är trött. imorn (läs senare idag när jag sovit) är jag säkert också en bitter whoait som inte tycker om folk som gör saker som verkar ologiska/onödiga/inte tillräckligt intressanta/hyllar någon känd eller annan död människa som man tyckt om.
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"

2009-08-31 07:58
Jag skålade för honom i lördags.
Det kändes befogat.
RATED R!

2009-08-31 10:38
jag dansade som fan till MJ i lördags natt, blakoowwwww

beat itttttttttttttt
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Producent

2009-08-31 14:28

2009-08-31 14:32
Vaddå död?? Jag har sett ett mkt tillförlitligt videoklipp på nätet som BEVISAR att han fortfarande lever!!!
Negative, negative.
Our destination is Gaza.

2009-09-03 17:59
Hell, varje julafton skålas det vid nackastatyn med glögg. Visserligen födsel, men ändå relaterat.

För övrigt såg jag Big L på coop förra veckan.

2009-09-04 10:06
Teddybjörn

Om man knarkar så dör man, det har svenska forskare bevisat år 1889 och det ändrar ingenting på. Så om dessa kändisar lever är det för att de har slutat knarka och börjat springa 2 mil om dagen eller något annat mänskligt.

En öl är han värd. En skål för Michael.