I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tjuvplåtare - Vad görs åt saken?

Övrigt - Blandat

   

2009-08-20 21:37

Tjuvplåtare - Vad görs åt saken?

Hallå hallå

Måste bara lufta mig lite.
Var som vanligt på jobbet idag och tänkte sola lite solarie när jag slutade. Jag jobbar förövrigt på ett badhus. Men sagt och gjort. Tar av mig allt utom trosorna och vill ha lite skön färg.
Efter ca 10 min i solariet känns det som att någon är i mitt "bås" så jag tar av mig locken för ögonen och vad är det då jag ser.
En kille sitter hukad i dörröppningen med sin mobilkamera. Jag skriker "NEEEEJ, VADFAN GÖR DU?".
Killen springer iväg såklart. jag efter (fick på mig min t-shirt). Frågade min jobbarkompis om någon rusat förbi vilket det inte hade gjort. Han hade låst in sig på handikapptoaletten.
Jag väntar utanför och han öppnar, jag lyckades hejda mig från att klippa till killen. Jag ber honom ta bort bilden/erna på mig. Han blånekar. Känns så sjukt B, han har sett mig näst intill naken. Det är bara ett fåtal som fått göra det. Känner mig sjukt besudlad.:/
Jag vet vem killen är och han har gjort så vid ett tidigare tillfälle. Min chef sa åt mig att polisanmäla det hela vilket jag gjorde.

Är lite skeptisk till att dom kommer göra någonting åt det. Vad tror ni?

"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"