I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

bonnierstrafikskola2009

Övrigt - Blandat

Producent

2009-08-09 11:12

bonnierstrafikskola2009

tjena alla glada tänkte kolla om det e nån här som har kört med BT?? om det e värt o punga ut 400kr för programmet?

"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2009-08-09 11:31
Det programet är guld värt! utan tvekan värt att betala för. Dom lär verkligen ut teorin på ett enkelt och "roligt" sätt.

2009-08-09 11:51
Jag använde det och klarade teorin, jag tyckte det var väldigt bra faktiskt.. Dock pungade jag inte ut 400 kr för det, if you know what i mean :)
Puzzle Productions / puzzleprod.com
soundcloud.com/iloice
Producent

2009-08-09 12:11
här laddas inget ner..jag ger min andel till samhället =) Så om man kör med det så lär man allså inte behöva läsa boken?? utan det räcker med BT...
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2009-08-09 15:44
Använde mig först utav TEO och kuggade teorin 2 gånger, när jag skulle skriva 3dje gången så använde jag TEO i början men efter ett tag insåg jag att vissa frågor inte hade någon större betydelse för vad man svarade på dom, ibland fick man rätt för ett svar, ibland fel , bytte då till Bonniers och spikade det 3dje provet. så kan rekomendera Bonniers utan att tveka..
Niceness!

2009-08-09 19:11
Jag läste boken samtidigt som jag använde bonniers, klarade det på första försöket.
Puzzle Productions / puzzleprod.com
soundcloud.com/iloice

2009-08-09 20:21
Bonniers är skita najs, klarat 2 av 2 me hjälp av de
my name is xelly smelly

2009-08-09 23:03
Jag har inte andvänt detta. Men Kolla upp om din körskola har övningsprov, det hade iallafall min, 10stycken eller nått, som man gjorde på körskolans hemsida. Skitlätt o man får svaren direkt.: )
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt

2009-08-09 23:08
jag körde med bonniers 1 vecka innan teorin.klarade både teori och uppkörning via 1a gång.klarar du bonniers test så klarar du vägverkets teori.

det är riktigt bra program faktiskt,värd pengarna 100 pro
Svensk&Utländsk Hiphop På Vinyl:
WWW.COULISSE.SE

2009-08-09 23:20
OsvenskTiger:
Läste du ingen teori innan du började med programmet?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-08-09 23:39
3rdsoul

Körde bara med bonniers.Hade inte tid att gå igenom hela men det räckte för mig.Jag va klar med provet på 21 minuter.Om man lyssnar noga vad som sägs under båda riskutbildningar så kommer man långt.Har plockat upp teoriboken i början och blev bara fuckad upp,läste typ 40 sidor ochvisste inte ett skit.
Svensk&Utländsk Hiphop På Vinyl:
WWW.COULISSE.SE

2009-08-10 00:10
Det är the shiznit. Jag personligen lär in mer när jag hör än när jag läser. Allt sätter sig snabbare och på roligare sätt! Totally recommend it!
But for what it's worth yo, I got no regrets

2009-08-10 02:43
Den har jag med. Att rekommendera. Är dock nte klar med mitt körkort men BT är grymt:)
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"