I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sover mygg?

Övrigt - Blandat

   

2009-08-09 01:06

Sover mygg?

Ok, lite konstig titel men kommer till saken..
Hade ett litet battle med en mygga inatt, där jag försökte döda han i tio minuter, anledningen till att det tog tid var att han cirkulerade runt en lampa som jag inte ville förstöra..

Anyways, han försvinner i tomma intet och jag skiter i han, några minuter senare hittar jag honom och bestämmer mig för att döda honom...

Hade ingen flugsmällare, så jag tog tag i skohornet och placera den framför hans ansikte, väntar i några sekunder innan jag smäller till..

Det är just dem här sekundrarna min frågeställning kommer till, hur fan kan inte myggan förstå att jag är påväg att slå ihjäl honom? Vi har just haft en battle, han/hon borde förstå bättre, har myggor nån sorts demens, eller bad memory a la fisk?

Detta har även hänt fler gånger, när jag är påväg att döda dem brukar jag alltid vänta några sekunder med valfritt vapen innan jag smäller till dem.. Även om vi inte haft en battle innan så tycker jag dem borde förstå att dem är påväg mot en snabb död när jag står med vapen i hand eller är det bara jag som är weird?

My environment wasn`t ghetto, but I was