I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Bra musikaffär med hiphop-CDs i STHLM?

Övrigt - Blandat

2009-08-08 19:48

Bra musikaffär med hiphop-CDs i STHLM?

Ska upp till huvudstaden på måndag, ska förbi recordmania, men om jag vill ha ett bra urval med CD-skivor, var tycker whoaiterna att jag ska gå?

Finns det en tråd om detta innan eller är jag på fel plats, let me know...

Admin

2009-08-08 20:14
Bengans på drottninggatan är helt OK.

Carl Only Bildt 4 Cuban Linx
http://matiasrankinen.wordpress.com
Missa inte världens bästa radioprogram Starka Personligheter.

2009-08-08 20:27
mosebacke records typ 50 m från recordmania sen finns det recordhunter vid st eriksplan,precis mittemot recordhunter finns en fett butik för crate diggin ,han har en del cd-skivor med.
Svensk&Utländsk Hiphop På Vinyl:
WWW.COULISSE.SE

2009-08-08 20:36
jag gillar recordhunter, de har både nytt o begagnat till bra priser. o så är de pratglada o hjälper gärna till!

2009-08-08 21:58
(Bengans borde inte ens kallas för skivaffär.)

Jag köper min skit på Pet Sounds, Sound Pollution, Nostalgi Palatset, Record Hunter och på skivmässorna. Fast det är ju aldrig hiphop jag söker.
Kolla runt St Eriksplan.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög.
(itsclive.blogspot.com)

2009-08-08 22:24
Om du är ute efter just Hiphop på cd så är ju Record Hunter lätt bäst, men om du vill ha annan vinyl och andra skivor i överlag så är ju Mosebacke, Record Mania, Pet Sounds och Nostalgi Palatset

2009-08-09 12:27
Tack för svar!
Admin

2009-08-09 13:59
(Bengans borde inte ens kallas för skivaffär.)

Nej, det verkar orimligt att de ska få kalla sig det. De är ju bara en affär som säljer skivor, lite mer får man väl anstränga sig.

Carl Only Bildt 4 Cuban Linx
http://matiasrankinen.wordpress.com
Missa inte världens bästa radioprogram Starka Personligheter.

2009-08-09 14:27
Record Hunter är definitivt det bästa stället.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.