I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kan man stamma en frisor for att ha fuckat upp ens har?

Övrigt - Blandat

   
Poet

2009-08-05 05:01

Kan man stamma en frisor for att ha fuckat upp ens har?

Nu ar saken den att mellan mina modell-gig sa har jag letat ett vanligt 9-5 jobb. Men att ha ett stort javla afro som jag har, ger tydligen ett luffigt intryck. Sa jag tankte jag skulle klippa halften av det (det var 15 cm langt). Sa jag drar till den lokala frisoren, fragar forst om han ar bekant med att klippa min typ av har, eftersom det var en typisk "vit" harsalong. Han sa nagot i stil med att han inte kunde kalla sig for frisor om han inte kunde klippa afro, och skrattade. Sa jag satte mig och han borjade klippa. Redan fran forsta stund kande jag att han klippte for mycket. Sa jag sa till han att endast klippa halften, inte mer. Han bekraftade att han uppfattat vad jag sa. 10 min senare sa har "halften" blivit till ca 3 cm. Och forovrigt en javligt ful frisyr. Jag blir extremt upprord och uttrycker tydligt att jag inte ar nojd och sa att jag ville ha det till halften sa kort. Han forsokte skoja till det och sa att det var bara for att jag inte ar van med att se det sa kort och att det hela bara var en "optical illusion". Jag papekade da faktumet att min lugg kunde na anda till min haka forrut och nu kan jag knappt dra haret till mina ogonbryn. Jag betalar han, men angrar mig en sekund senare och sager att jag vill ha pengarna tillbaks. Han betalar motvilligt och sager att jag aldrig ska komma tillbaks.

Och jag vet att jag kommer forlora massa gig pga det har. Vi snackar minst $ 10 000 dem narmaste manaderna, i form av gig som jag inte kommer kunna fa, bara for den fucking luffaren inte lyssnade pa mig fran forsta borjan.

Jag vet att det later oerhort ytligt. Men tank dig att du har en vit bil och vill lackera den svart. Du far tillbaks bilen fran verkstaden och ser att den ar rod. Skillnaden ar att mitt har kommer det ta minst 6 manader innan det vuxit ut igen, medans en bil kan man lackera om utan storre bekymmer.

No Love this time :(

At the gates of Eternity...