I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hjälp mig räkna ut min skatt.

Övrigt - Blandat

2009-08-03 10:56

Hjälp mig räkna ut min skatt.

Hej allihopa.

Undrar om nån kan hjälpa mig räkna lite.

Det e så att jag ska få tillbaka på skatten och jag har inte deklarerat elektroniskt utan hade massa avdrag och skit jag skrev i.

Nu när jag loggar in på skattebesked på skatteverkets hemsida så står det självklart en ny slutgiltig skatt.

Men hur räknar jag ut vad jag får tillbaka. Det står som sagt bara vad jag ska betala i skatt men ej hur mycket jag har betalt och därmed vad jag ska få tillbaka.

Nån som vet hur jag ska räkna?

Tack på förhand

2009-08-03 13:27
Ringa sig skatteverket och fråga?
Admin

2009-08-03 14:16
Är omöjligt för oss att veta hur mycket du har betalat in om du inte själv vet det eller om det inte står på skatteverkets hemsida. Har du inga papper liggandes nånstans?
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2009-08-03 15:51
men om du har kvar den gamla deklarationen så står det ju där hur mkt du redan betalt i skatt?
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.

2009-08-03 16:09
Ska skatteåterbäringen komma denna månad för oss som ännu inte fått sin?
Något speciellt datum eller kommer det lite olika? Skulle behöva lite cäsh!
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...

2009-08-03 17:30
Åh fan.. Jag som ringde in mitt.
Har inte anmält något konto. Damn, då lär jag se pengarna om ett bra tag då kanske. :(
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...