Nu har jag bestämt mig!
Tja! (Kom inte på någon vettig Rubrik)
Först tänkte jag ta det här i min andra tråd där jag berättade hur livet kändes som en repig skiva, att jag gör samma shit hela tiden, skolan i veckorna och full i helgerna, och så går skivan fram och tillbaka, och planerade att hoppa skolan och flytta osv, men skit samma,
Nu har jag i allafall bestämt mig för att fixa skolan, plugga, plugga plugga, fixa den helt enkelt, hur tråkigt det än är, och när jag väl bestämmer mig för saker så har jag också bestämt mig för att sluta supa så pass mycket som jag gör, (Sluta dricka helt och hållet först och främst och se hur det går) vafan man kan väl om man vill right?
Och som jag skrev ovan, när man väl bestämmer sig för saker, så kan man väl ta i när man ändå håller på. jag ska börja gå ut och gå också!! ja ni läste rätt! motionera, tror min kropp skulle må bra utav att röra på sig, frisk luft är ju aldrig fel.
har egentligen aldrig brytt mig om att röra på mig, jag var väl med i nått fotbollslag i någon vecka eller två när jag var åtta/tio någonting. men förutom det har jag skitit i de. så klart att man har ett gäng kilon att vandra bort. egentligen är det väl inte vikten jag vill få bort men förändringar gillas.(tappa kilon alltså) men också att kunna sätta ett mål att nå, fördriva tiden. och nu när jag bestämt mig för att sluta dricka, börja motionera, så ska jag sluta röka också, fan jag lär ju bli snygg snart ! Eller? :P
Som vanligt kommer det ju lite frågor också :D
1)Hur är det med Tobak och motion? kan man röka och gå ner i vikt? eller är första steget att sluta röka?
2) hur är det med käk? kost och sånt? läst att det är bland det första man ska ändra på, är det ens någon idè att röra på sig om man käkar "dålig" mat?
(jag vill inte bli smal som en tjej) "Gud vad tjock jag är, jag väger ju faktiskt 42 nu...)
MÅl #Sluta röka #Sluta snusa #Käka "nyttigt" #Röra på mig (Slänga ett gäng kilon)
Jag blir fett snygg ! :D
Tacksam för tips och råd!
Sorry för felstavningar o sånt shit !
puss
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|