Vila i frid, Andrés 'Grioa'.
haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha fyfan!" De kallar oss feminina bara för vi bryr oss om hur vi ser ut. Men på stan ser man hur tjejerna tittar på en. Det första de tittar på är håret. Sen tittar de längs benen och när de ser att man har tofsar där, då ler dom bara, säger Christofer."
haha. såna man sitter å skrattar åt varje gång man ser dom :)
Moderator
2009-07-26 19:32
HAha , var nog fulaste på länge
time isn't wasted when you're getting wasted .
Det första de tittar på är håret. Sen tittar de längs benen och när de ser att man har tofsar där, då ler dom bara, säger Christofer. HAHA, no shit? Fyfan...
Beat the odds like an abusive freak show owner
Qnivqast Haha, word. Fattar inte ens att brudarna skrattar åt dom..
Vila i frid, Andrés 'Grioa'.
www.metrobloggen.se/dagenspj
Can't break necks in boxes
Vara som alla kompisar ftw!
Beat the odds like an abusive freak show owner
Moderator
2009-07-26 22:09
HAHA vafaen, hur ser han till höger ut? Brunkräm och hela rubbet eller!? Fattar inte den här stilen riktigt än, men kommer väl..
men herrer gud de finns inget fulare, hur kan man vilja gå ut sådär?
Man kan ju bli upprörd för mindre.
Always against the odds, one with the underdogs
Jag börjar sakta men säkert inse att det inte är Killinggänget som är bakom det här...tyvärr.
Still in the bridge
fan jag ska gå runt med ett rep lindat runt benen, kanske kan bli kallad för sverige-jack tillslut
be the change
i vilken avgrund störtas det manliga könet? det ser inte ljust ut på någon avbytarbänk...
RATED R!
hahahaha omg.. fifan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha. Men vadå, typ sådär har ju kidsen runtomkring här sett utt i några år nu? Typ jävligt avsmalnande brallor - gärna träningbrallor med ett gäng snoddar, nån stor frilla och så en snowboardjacka eller hoodie. Alla som ser ut att vara typ i högstadie/tidig gymnasie ålder ser ut sådär i bandhagen av någon anledning. Inte riktigt lika stort i förorterna runt omkring verkar det som
Better active today than radioactive tomorrow
Varför drar de upp tröjan över näsan på bilderna?
...and I'm out!
Finns en tjej-variant också. Partille-Jonna kallas dom då. Min syster har gått och blivit en sån. Vad gör man för att bota det? TÅL det inte! Det är helt enkelt den nya fjortisstilen, dom hittar ju alltid på nåt nytt dom däringa!
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
Hur ser en sådana ut?
DIF!
stringen uppe vid axlarna och visa mycket tuttar kanske?
be the change
HAHA nejdå :p. Dom är översminkade med en jätte"fin" brunkräms-rand, ser ut som fan, tofsar runt benen och hänger med Johnnysarna :p
Moderator
2009-07-31 00:43
Hört att dom är lösaktiga och billiga , så passa din syrra :) mohahah!
Ramuz Säg inte så :O! hahaha Hon är faktiskt bara 15!!! Men jag glömde ju det värsta med denna trend. Dom har faktiskt brunkräm på läpparna och jag kan verkligen inte förstå varför... Så otroligt fult!
minvänmahatmaD P23 Jag bor i Bandhagen och ar aldrig sett dom där. Bara en massa kickers grabbar med mysbrallor och kepsen högt upp på huvudet...Brazen: Jag hissar på att hon har en sidbena som för tankarna till Donald Trump eller en rejäl comb over, brunkräm och mycket mascara. Vita byxor kanske?
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Enola Du har så rätt! Ryser när du säger det! haha :p FY för trenden!
Den siste idioten är inte född, tyvärr. En annan sak som upprör mig är hur fan dem kan tycka att det är skönt att ha på sig? Eller tycker dom inte det? Måste klämma åt som satan vid vaderna och jobbigt med smink i ansiktet och tungt wax i håret. Stora mjukisbrallor och stor blank tee med kepsen på. Oslagbart.
asså, jag blir sorgsen när jag ser en :C
Ungefär som jag känner när jag ser en spoling i säckiga jeans, hoodie och slitna sneakers då ;)
Louder - Ja det är ju inte så nice med slitna sneakers.
precis, pinsamt.. det som stör mig mest är att tjejer är besatta av looken nu för tiden.