I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Billigaste resesättet Göteborg-Köpenhamn?

Övrigt - Blandat

2009-07-25 12:31

Billigaste resesättet Göteborg-Köpenhamn?

Tja. har kikat på sj, västrafik och swebuss och försökt hitta buss/tåg resa till köpenhamn ifrån göteborg. någon som vet vad den billigaste resan är?

tack på förhand

(Inlägget ändrat av Rachel 2009-07-25 12:33:30)

2009-07-25 15:58
Omöjlig fråga. Beror på helt hur långt fram i tiden, vilken veckodag det gäller, ålder och hur flexibel planeringen är.
Negative, negative.
Our destination is Gaza.

2009-07-26 20:53
Inom de snaraste, under 1-2 dygn. varnlig vardag och 20&19år. vi ska ta oss enbart den biten mellan gbg och kph. Är båten över gränsen och buss därifrån något att överväga? tacksam för svar! =)

2009-07-27 16:38
Jag skulle säga swebus, enligt egen erfarenhet, men jag vet att dom blir rätt dyra ju närmre dagen man vill åka man kommer.. SJ är ju bara billigt ifall man har med nån som man kan ha nåt barn med sig :p, dom påstår sig vara billiga, men det är dom inte!
Bil hade vart billigt ifall ni hade vart fler personer.. Ta swebus, det blir nog billigast tror jag. GBG-Köpen brukar jag betala typ 400-500:- tur och retur för :)
"If I had a heart, it might be breaking right now"
- Dexter Morgan