I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

maskeraddräkt

Övrigt - Blandat

2009-07-24 02:17

maskeraddräkt

jag ska gå på maskerad om en månad och alla som ska dit har genomtänkta outfits.
jag har försökt fundera på vad jag ska klä ut mig till men kommer inte på något som skulle vara roligt och bekvämt nog.

har d vart på maskerad nån gång och vad va du utklädd till??

du kanske minns någon som klätt ut sig till något roligt??

eller ska man köra den gamla hederliga när man drar fram saxen och klipper två hål i ett lakan??

vore tacksam för bra svar.. puss på er

2009-07-24 02:28
Dra till en maskerad affär, köp nån rolig/keff mask om du inte kommer på ågot annat, dem affärerna är en lifesafer ibland
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt

2009-07-24 02:47
finns typ 14 trådar om det här ...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-24 02:52

2009-07-24 14:46

HAHA do it!
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
Producent

2009-07-24 14:55
klä ut dig till någon i family guy, typ quagmire, behövs bah en skjorta typ.
DJ

2009-07-24 15:01
Jag har en kycklingdräkt. Den är fet.
They´re not big in the game/
They´re finished/
Like a man trying to fit a flathead into a phillips

2009-07-24 18:41

helt klart till cyklist...
 HELSINGBORGS IF!

2009-07-25 18:35
cyklist hade ju vart skitfett..

2009-07-25 20:44
Ta gärna med en cykel oxå..
Eller ta på en sån stoooor näsa och säg att du är zlatan.. gärna med barca tröja och rikitgt spydig mot alla och allt..
Jag har ingen personlighet

2009-07-25 22:47
klä ut dig till en av dina vänner!

jag minns en dude som hade klätt ut sig till sin bästa polare på en halloween fest. han som egentligen har blont krulligt håt, plattade sitt hår och färgade det rött. sen så hade han fått hjälp av sin bästa kompis farsa med att smuggla ut skor och kläder, så att allting skulle se exakt likadant ut. och bästa kompisen där fick sig ju en jävla chock när dom sen träffades på festen när han såg hans outfit, han hade ju ingen aning . han hade som mest bara undrat vars fan hans skor hade tagit vägen. ^^

det blev en hit på den festen iaf !

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.