I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

letar kgb still watching you-tee

Övrigt - Blandat

   

2009-07-21 17:25

letar kgb still watching you-tee

men den verkar vara slut överallt, eller på den enda sida jag kan hitta den. Någon som vet var jag kan få tag i en t-shirt med detta tryck:

don't you know there ain't no devil, there's just god when he's drunk

2009-07-21 17:33
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac

2009-07-21 17:33
dock tillfälligt slut såg jag nu..
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
DJ

2009-07-21 18:01
Jag köpte en i Tjeckien, fanns överallt. Fråga nån som ska dit.
They´re not big in the game/
They´re finished/
Like a man trying to fit a flathead into a phillips

2009-08-02 18:39
vem ska till Tjeckien, då?
don't you know there ain't no devil, there's just god when he's drunk