när jag var liten hade vi kattungar som gick ut och slampade sig med sin far. deras ungar blev inte världens bästa. :(
Nöjd katt! ^^
Look with your own eyes - See with your own mind
Toastare
2010-05-29 12:14
Pen, haha gose-tjockis :)
Ronja igen..
och en där hon imiterar mammas Laminofotölj i julas.
Jag skyller allt på Emma!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha fast hon är inte så tjock faktiskt Boo, däremot är hon STOR! :D Importkatt från Skåne du vet ;)
Astro F har blitt större!
Imba & Phail
Phail när hon växt litet
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik
Lägger väl upp bilder på mina två.. De har egentligen inga namn (kanske känns opersonligt men kunde verkligen inte bestämma), så de går under de smeknamn de fått under tiden..
Detta är Fetto/Tjockis ;) hon hade galet mycket fett på magen när hon var kattunge så det blev så.. Hon är helt enkelt underbar, kommer alltid med mig upp och lägger sig med mig när jag ska sova, sen väcker hon mig på morgonen när klockan ringer genom att stå och trampa mig på bröstet tills jag vaknar.. Jag får göra precis vad jag vill med henne, det får dock ingen annan så de blev helt och hållet min katt
och så har vi den här, den heter Spanky/skinny/inte-så-tjock haha! Den är grymt osocial. Iallafall emot mig, den älskar att mysa med min Mamma men ingen annan..
Min feta katt Charlie!
I have always right, even when I have wrong...
Priyan Haha sjukt jävla söt katt :D kallemios också!
kallemio, din gråa katt är nog den sötaste katt (efter min) jag sett.
Gammal kise (igen) ^^
Toastare
2010-06-07 21:29
Jag blir helt till mig av alla kattungebilder. Vi planerar att tömma plånboken lite till sommaren och tittar på kattungar för att utöka familjen med en Cornish Rex till.
pen, dom ser ut att ha det bra! :)
Mhm! :D De diggar trädgården sommartid, no doubt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
om detta var en tavling skulle fors feta katt vinna! avskyr katter, men mitt kalla hjarta smalter lite anda.
exhale det är rätt svårt att INTE gilla min katt! hans dagar består av konstant kurrande =)
Toastare
2010-06-16 22:33
Idag var vi i Västerås och betalade handpenning på vår nya familjemedlem som i stamtavlan heter S*Wewave's Tussilago. En Cornish rex i färgen svartsköldpadda!
Nu är hon 4 veckor och vi får hem henne i mitten av augusti!
Producent
2010-06-17 00:20
den var rätt läskig :$ fast söta ögon.
Toastare
2010-06-17 01:03
Kommer inte ha blå ögon, den är ju 4 veckor.. kommer antagligen bli gula. Hon är supersöt! Den läskiga uppsynen är ju för att de inte riktigt kan fokusera blicken än..
är de inte rätt ovanligt att den rasen har sköldpadds färg?
Toastare
2010-06-17 14:38
TheOneAndOnly, nej Cornish Rex finns ju i alla färger. Mamman är brunsköldpadda och pappa är vit (med blåa ögon) blev 4 bebisar varav en vit/blåögd, en svartsköldpadda med vitt, en brunagouti maskad med vitt och en brunagouti/vit maskad. Sen kan man ju räkna ut på ett ungefär vilka färgkombos det blir och folk köper ju mycket kattungar efter trend (som med hundar tyvärr) och då ser uppfödarna till att få kattungar i de färgerna i den mån det är möjligt. Som vitt och maskat är alltid poppis.. Men som sagt, de kommer i alla färger :) Så min gamla (längre upp i tråden) är lila och vit.
media F18.. så jävla söta kattungar, dog typ av cuteness :D i en sådan här tråd önskar man mer och mer att man inte var allergisk så man kunde gå och hämta upp en katt på direkten! =)
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Producent
2010-06-17 17:59
BountyBoo F30 aha men jag såg läskigheten på helt andra sätt..
BountyBoo: Jag smälte till döds, återuppstod och smälte på nytt precis, SHIT VILKEN supersöt katt! Håll hårt i henne så ingen (jag) kommer och snor henne ifrån dig! Haha.
Toastare
2010-06-17 20:15
Konstigt, synd om dig.. det är bara en katzekindt! krossad_anka, tack så mycket :) Lovar att hålla hårt i henne...
Toastare
2010-06-17 20:21
För övrigt så tycker jag denna lika som bär är rätt bra!
Salvador dalí?
Tussilago?
BountyBoo, haha det kanske är salvador dali i ny skepnad ? :P
Toastare
2010-06-23 16:40
5 veckor!
Toastare
2010-07-05 19:19
En trött katt.. tyvärr fotad med min gamla SE telefon..
CATFIGHT!
En nacksving...
...och en vänster uppercut!
Pendragon: Det tycker vi med. Astro F tackar!
Bilden är från år 2000.
Frampå hösten sprang hon bort.
Kitty, du är saknad!
En nybadad Molle:
En slapp Molle:
En nöjd Kråkan:
http://www.tweenerpie.blogspot.com
Toastare
2010-07-06 15:24
dreggelpaj, exotic är så fina..
Toastare
2010-07-11 17:25
7 veckor! (ja ni ska plågas...)
Toastare
2010-07-14 17:48
en till... 8 veckor (okej, ska inte posta varje vecka tills vi hämtar henne... eller JO det ska jag!!11!!)
knackade precis på dörren, där står en kvinna med min lilla katt i famnen.. hon hade kört över henne precis :'( RIP.. och den andra (Fetto) har varit borta i 2,5 vecka så börjar tro att hon gått samma öde till mötes. Men hoppas fortfarande att hon bara är iväg och friar och kommer tillbaka sen. Med kattungar i magen då dock. RIP Skinny
Toastare
2010-07-14 20:40
usch vad tråkigt :(
Amoure, hon kom och knackade på i alla fall, men vet hur du känner dig... i onsdags så var vi tvungna att avliva en av våra katter :'( och det är inte alls roligt och tänker man på de så blir man bara ännu mer ledsen än vad man redan är :(
Ja, och tur är väl det. hade inte velat hitta henne på vägen själv.. :S men hon fick en liten begravning på kvällen då så nu vilar hon i frid förhoppningsvis.. det är de dumma med djur, man blir så ledsen när det händer nåt..
Ja, precis. Jag är glad åt att vi har våran tjockis kvar iaf och han är nog lika ledsen som vi är...
Tråkigt att höra om bortgången av era katter :( Vi hade själva en norsk skogskatt som vi fick ta bort då hon blev för svag och inte orkade gå:
Gizza blev 22 år och 7 månader.
In the old days it was not a crime
herregud vad gamla katter kan bli. det är ju helt galet :O vi har fått hem en ny kattunge nu så det finns någon som tar hand om gården... 12 veckor, ingen aning om ras, något ordentligt blandat, kommer upp en bild lite senare
Toastare
2010-07-17 23:23
Amoure, jättesöt.. och fin i sitt röda halsband! :)