I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Pluggat/Pluggar på KYH?

Övrigt - Blandat

2009-07-07 15:03

Pluggat/Pluggar på KYH?

Länk till http://www.kyh.se/

Någon som pluggat i denna skola? Vad tyckte ni om utbildningen? Är den givande? Fungerar det rent pedagogiskt, och känner ni att ni lär er och kan med hjärta säga att ni är fullfjärdade (insert job here) när ni är klara?

Alla erfarenheter av denna skola är av godo. Annars får denna tråd lov att dö bland 0-inlägg trådarna :P

de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor

2009-07-07 15:06
Om jag var du skulle jag utnyttja den som är kursansvarig eller utbildningsansvarig (eller vad fan det nu kallas, haha) på den utbildning du vill läsa och be om att bli "slussad" till någon informationsdag eller få kontakt med någon elev eller före detta elev genom skolan.

Har du frågor inför ditt val? Kontakta oss!

Du kan träffa oss och få mer information på informationsdagar, branch-
och utbildningsmässor samt andra arrangemang. Aktuella tider publiceras
på Anslagstavlan. Du är också välkommen på drop-in-besök på skolan.
Ta kontakt med oss, så får du en guidad tur!

- tycker jag låter alldeles utmärkt som chans att få info!

2009-07-07 15:36
Jag har inte tid med sånt, informationsträffar och dylik. Jag har redan blivit antagen till skolan men är endast intresserad av att veta om det finns några varningens tecken för den.
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor

2009-07-07 20:28
ett samtal har du alldeles säkert tid med istället för att sitta här å glo?

dessutom måste jag nog säga att du har två alternativ:

1. skyll dig själv om det är skit och gå kvar ändå, sånt här kollar man ju upp långt innan man söker tycker jag.
2. inser att det inte är värre än att hoppa av om det skiter sig eller inte lever upp till dina förväntningar.