I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Behöver hjälp! Kompis-problem.

Övrigt - Blandat

   
Rappare

2009-06-20 22:15

Behöver hjälp! Kompis-problem.

Tja WHOA!

Har ett smärre problem. Jag har en polare, rättare sagt en kusin som jag är otroligt bra kompis med. Han är tre år yngre än mig, alltså 17 eftersom jag blir tjugo det här året. Hursom, allt detta började för några år sedan då han börjar säga grejer som
"niggers" "svartingar" "jävla svartskallar" och liknande. Först trodde jag detta var typ nån tonårsfas han gick igenom men detta har hållt på ett bra tag nu. Typ två år.

Han och hans andra polare som han gick i skolan med håller på exakt likadant och jag har sagt till dom att dom får säga sånna grejer när jag inte är i närheten, för jag hatar sånt jävla dravel. Men det respekterar dom fan inte.
Kusinen har även snackat om att SD är så underbara och han hoppas på dom i valet och bla bla bla.

Jag vill ju inte ge upp min vänskap med honom men ibland vill jag bara ge han en smäll på käften så han är tyst. Snälla WHOA, va fan ska jag göra?

Någon vägledning vore guld.

Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"