I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

strretwear i cph

Övrigt - Blandat

2009-06-20 10:39

strretwear i cph

ska till cph på en weekend och undrar om det finns några bra streetwear butiker. märken som 10deep och thehundreds är av störst intresse

bränn, bränn, bränn alla män

2009-06-21 21:31
Ska dit nästa vecka jag med så skull vilja veta desamma.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2009-06-22 01:29
cph är det köpenhamn?
Forumssignatur...<br>
Moderator

2009-06-22 01:40
Funderade också på det, men måste vara så va?
time isn't wasted when you're getting wasted .

2009-06-22 10:07
Ja, det antog jag, jag ska iaf till Köpenhamn.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2009-06-22 21:22
ja köpenhamn. kom igen nån måste väl veta
bränn, bränn, bränn alla män

2009-06-22 23:00
Jag har ingen koll men de här har jag varit i(för några år sedan).

Wallace
Flavor(.dk)
Brevid flavor låg det en liten sneakeraffär som var jätteliten hehe. Men det jag kommer ihåg var att de hade super team NB(fisktjosan) inne när jag var där och det var väl bara speciella butiker som fick dem(tier0?), så om den finns kvar kan den ju vara värd ett besök.
Jag skulle kanske kolla in Woodwood affären med?!

Sen kanske Apeman kan tipsa om något han bor ju nästan där :P
Forumssignatur...<br>

2009-06-24 22:47

2009-06-25 11:57
Ni bör söka er norr om ströget, vid Vestergade, Skt Pedersstraede upp mot nörreport. Där finns ett par stycken sådana affärer!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-06-25 12:27
Jag tror att mitt hotell ligger i norreport, nära universitetet. Ska finnas en niketown där iaf.

2009-06-25 14:20
Ja det ligger en nikebutik där om du tar Sankt Peders Stræde österut, där ligger även en nettobutik för billig öl. In på tvärgatorna så har du fler, freshconnection är en (Sankt Peders Stræde 25). På Vestergade har du någon också, där ligger även några sköna skivbutiker om det skulle vara intressant.

kör hårt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-06-25 14:22
Jag har rätt fullspäckat schema under hela veckan i Köpenhamn men jag hoppas på att få några timmar för shopping och annat, har bestämt för att åtminstone lyckas smita undan allvaret för ett glas absinthe på Kruts Karport som verkar ligga där i krokarna med.