I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

ha på sig på skolavslutningen?

Övrigt - Blandat

2009-06-08 02:00

ha på sig på skolavslutningen?

tja! går i nian och ska ha skolavslutning nu.. har redan fixat kavaj och byxor tilldet så jag har vid själva utgåendet eller va man ska kalla det, men när man ska va med polare på kvällen sen va ska man ha på sig då?

hade tänkt o köra på chinos men ingen aning va jag ska ta till? eller ska man ha kavaj o de då med?

diska hårdare! kvinna!

2009-06-08 12:39
ta på dig något som du tycker är fint och som du trivs i!
Käft då.

2009-06-08 18:35
är det verkligen så viktigt? ta på dig några av dina "vanliga kläder" som är lite finare än alla andra bara o glid ut me polarna sen svårare än så är det inte.
Sleep is the cousin of death

2009-06-08 22:05
Chinos och skjorta passar bra. Kanske ett vitt linne under skjortan.
"
Ja jag tycker ändå att moderaterna har skött sig bättre än väntat vi har ju till och med kvar facken, mänskliga rättigheter osv.
"- RenegadeHard

2009-06-09 00:46
att ta det jag trivs i så kan jag ta vad som helst, tänkte mest kolla om man fortf. skulle köra på kavajen eller om man kör med vardagliga finkläder liksom :P Men tack för svaren iaf
diska hårdare! kvinna!

2009-06-09 01:19
fattar inte det där med att vara fin på en skolavslutning? jag hade shorts å en t-shirt på mig när jag slutade 9an, å sen på kvällen mjukis byxor & en hoodie..