I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Utomhusfest, lördag

Övrigt - Blandat

   

2009-06-02 15:34

Utomhusfest, lördag

Jag och några vänner är på g att köra en fet utomhusfest på lördag. Den går av stapeln i en grym trädgård med spalje som vi har möjlighet att delvis täcka med tak. Festen är tänkt att ta in runt 50-70pers, trevliga vinylvändare från stockholms stad och en jävla massa kärlek.

Nu till problemet, vädret ser ju inte helt topp ut för lördagen, och det skulle bli rätt saftigt att klämma in alla i huset som tillhör trädgården, även om det funkar. Därför söker jag nu efter någon väderguru som vet hur man analyserar diffusa sommar-prognoser.

Länk till http://www.smhi.se/flash_weather/sv/natvader_flash/start_fullsize.html

smhi snackar om 12C och regn, hur stor är chansen att det vänder? Finns det några bättre/alternativa källor än smhi? deras betaltjänster ger jag inte mycket för, eller bör jag det?

Wellwell, skulle uppskatta alla tips, ser ni något låg/hög/mellan-tryck över atlanten som verkar styra upp det får ni gärna hojta till. Såja vädergurus, gå gärna loss! :)

Den som kommer fram till det rätta svaret, med solsken och runt 20grader under natten lör/sön, blir inbjuden som hedersgäst till en grymt trevlig natt med fri tillgång till knappar i olika färger och former!

Hepp och pepp