I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Bra klädaffärer i Barcelona?

Övrigt - Blandat

2009-05-21 12:42

Bra klädaffärer i Barcelona?

Ska till Barcelona i sommar och undrar ifall ni vet några bra klädaffärer och sneaker butiker?

2009-05-21 12:46
Limiteditions och TrustNoBody! Två riktigt bra sneakerbutiker. Finns ju iofs liten anledning att åka till dem om du bor i Stockholm och har SNS.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2009-05-21 13:39
24 kilates verkar nice också. Har dock aldrig varit i barca(ska dit i sommar) så jag vet inte hur de är irl.
Forumssignatur...<br>

2009-05-22 00:08
kolla gamla inlägg finns mkt att hitta!
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE

2009-05-24 16:31
jag var på trustnobody när jag var i barca förra sommaren, och visst hade dom schyssta grejer, men inget som du inte hittar på sixfeetdown eller sns. dessutom tyckte jag att det var en rätt taskig stämning där inne. men dom hade mycket skor!!! priserna var ungefär samma som i sverige.

brevid footlocker (samma sortiment o priser som hemma) ligger en rätt liten sneaker och streetbutik men dom säljer mest eccö osv, inga nikes eller adidas alltså.

24kilates letade jag efter en hel dag! när jag kom dit hade dom stängt pga att halva taket hade läkt in vatten. jag gled in en snabbis o kollade sortimentet o det fanns en del godsaker.

i närheten av 24kilates ligger även carhaaaaaaaaaart och en skatepark som är rätt soft.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-05-25 15:33
se upp för barca shopen, bara skit....

Aupa Atleti
100% Rojiblanco! ”Malin Baryard gravid med sitt andra barn: Jag kommer rida på så länge det känns bra”
Aftonbladet, rubrik, avd Kan blir fler barn.
Manager

2009-05-26 18:21
Rätt kefft utbud på sneakersfronten måste jag säga.
Åtminstone vad jag har sett/läst..

Några överdrivet roliga klädbutiker hittade jag inte heller, men kanske rörde mig i fel område.
Blev lite besviken. Men sen utforskade jag så klart inte hela Barcelona heller iofs..

Men här har du en hemsida iaf:
Länk till http://www.24-kts.com/

Ligger norr om Parc de la ciutadella if i recall right (bågen):

/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2009-05-26 20:23
finns en rätt fet nike affär också
R.I.P. Zika R.I.P. Teraq R.I.P. Jens R.I.P .Calle R.I.P. Stoffe

2009-06-15 17:35
"Hoody on moments" heter affären, den ligger i Born.
sjukt bra!
http://indiejames.blogg.se

2009-06-17 11:47
ja du behöver knappast vägledning för att hitta feta butiker dära..bara att springa runt på bakgatorna i borne och upp mot gothic.
på c/ de tallers finns några schysst affärer..handlade inte så mycket när jag bodde där för levde så fattigt, men en polare bodde där så sprang förbi massa affärer på den gatan hela tiden.
En tvärgata från UNI ner mot ramblan.

finns kanske 5 foot locker i stan förövrigt.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Redaktionen

2009-07-08 02:45
typ som foerplay säger, o nu är det kul rea också! chöppchöpppp
namaste

2009-07-08 04:51
när tar rean slut?