Kollektiv med gemensam matkassa
Nån som är intresseerade av att bo i vårt helt nya kollektiv i Fittja? vi startar det från grunden. O kommer ha gemensamm vegetariskt mat o alltid fullt kylskåp. Sen om man e köttätare så kan man ju självklart laga eget oxå när man vill ha kött Gärna musik intresserade min intressen är Djing, producera musik, Spela ute, lysstna på musik på hög volym... hiphop r&b regaeton mm, och redigera film. O att lära mig språk. i så fall maila [email protected] Peace!
vueltaciiita
äe väl bra att säga hur många ni är? inte för att jag är intresserad men..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
byt o sälj forumet? hade lätt hakat på detta för ett halvår sedan, men nu sitter jag nöjd i malmö istället :-)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
detta låter inte helt fel ;D!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
kollektiv är väl för galna människor?
Kollektiv är nice, tills man inser hur skönt det är att bo själv och runka när man vill.
Kollektiv? Vad är det för någonting? Låter läskigt ju. Är det någon sekt ni håller på med?
Fuckin' OG! Shiznahmutherfukk!
Gillar rubriken Inte Ljust rum i kollektiv eller Kollektiv på attraktivt område, utan Kollektiv med gemensam matkassa.
Mer info. Vad är det för ställe? Hur många är ni? Vilka är ni? Vad skulle kostnaden bli totalt ungefär? Från och med när? Skulle vara fett nice ju, vill flytta till Sthlm i sommar, och har antagligen ingenstans att bo, så... ja :D
Vill alltså inte bara bo där under sommaren, utan bosätta mig där, om det inte framgick.
Gemensam matkassa? Ni eftersträvar den där familjära känslan när man tar ut ett paket mjölk ur kylskåpet och häller upp en slatt mjölk, för att Alf inte orkade skölja ur paketet så han lämnade 7cl i paketet och ställde tillbaks det.
Boyz n the wood
Låter ju skit fett. Hade jag inte redan haft en flytt på g så hade jag hakat! Lycka till :)
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
Arttack:Precis alla som har bott ihop med folk vet att gemensam matkassa suger. Lycka till men jag ger er som mest 2 månader.
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
varför är det alltid så i dessa trådar att de som "inte kan" är dom som annars "lätt hade hakat på" och de som igentligen kan är inte ett dugg intresserade
och vem fan är du?
Remy Jag hade lätt hakat på det där om jag inte hade spikat att jag ska flytta in hos en polare så snart som möjligt. Idén är ju sjukt bra :)
Hade jag varit 18 så, nu är jag gammal och har egen lägenhet.
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
Mer info!
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
michelle Läs ditt egna inlägg och inlägget efter så förstår du vad jag menar :)
och vem fan är du?
Remy Jag förstår vad du menar, tror inte du vet riktigt vad jag menar men de e skit samma :)
Detta låter sjukt najs förutom att det ligger i fittja, ingen aning hur det är där men alldeles för långt ifrån där jag bor nu. Fast mer info vill man ju ha.
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Trådskaparen verkar dock vara för dum i huvudet för att kunna ge proper information från början, och även för dum i huvudet för att hålla koll på sin egna tråd och uppfylla de intresserades krav. Bra idé, bara att fel människa har fått idén.
Dra åt helvete!
Entertainment P16 Visst att hon saknade info men tat lugnt med angreppen eller?
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Haha, direkt när jag läste kollektiv tänkte jag: Vegitarian, halvkonstiga intressen, musik.
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!