Passed out bilder på dig själv !
Tänkte följa bildtrådtränden och skapa en egen kul bildtråd, det är alltså bara bilder på en själv som räknas, och man måste vara däckad, står man på benen räknas det inte ! jag börjar med varje hjälte måste han sin mantel !
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!
yo
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Mer död än levande, så jag tycker att den räknas.
haha inte riktigt däckad, men endå christer pettersson stuk ! haha klockren Tical
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
Aldrig däckat först nångång, så mig finns det inga bilder på! :D
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahahaha jeffi
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
sover som ett litet barn
Påväg o dra där
chomperzchompa Fan vad gulligt! Bara ligger där i forsterställning.
Ser typ.. död ut
Kimhari Ligger du på en jävla spis? Eller har ni så psykadeliskt golv? Hahaha
emelie leder lätt haha, klockrent med kompisar med taskig humor hahaha serum, DET HÄR ÄR EDET MAAAIN !
kimhari du är sinnessjukt lik en jag känner haha
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
haha jag har en så jäävla fet på en kompis.. men han skulle döda mig, så ni får se detta som en teaser..
"life's a garden, dig it."
ser deckad ut, men jag är inte det egentligen haha. men full som en kråka.
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
ligger halvvägs mellan hallen och badrummet
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
obs, det ser bara ut som jag petar mig i näsan, det är precis som i Seinfeld....
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Anenkefali Jajemen! Slog läger uppe på spisen Doktor_Humor P21 haha, schysst :p
här har ja däckat på fest i norrköping
o här har ja precis vaknat från golvet i nattbussen
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
dreggel på underläppen även.
http://www.tweenerpie.blogspot.com
hahaha klockren dreggel
Fucks your life up crew Tjabo!
spex hahah ficklampan var bäst
Virtual AAAJ KNOW;)
http://www.tweenerpie.blogspot.com
serum IGEN! hahaha klockren.. du får nästan dra ihop ett fint album med bilder på dig själv och skicka till mig. Jag betalar
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
Var däckad där, folk har klagat på att jag har ögonen öppna när jag sover men att han pratat med mig i 5 minuter och blivit sur på att jag inte svarade tog priset. Häxblandningar var ju The Shit förut..
Dysläktikär
enola: så där avslutade min storkusin sin påsk för några år sedan. med skillnaden att han hade överkroppen inne i farstun och underkroppen på bron. tilläggas bör att detta var i norra finland med nattempratur på några minusgrader. inte så lyckat.
Moderator
2009-05-08 00:24
Kepish Kunde svurit på att det var Alingsås det där! Men men, Edet represent the greatest pic this far! Synd att jag inte har några däckade bilder bara, förjävla kul annars.
time isn't wasted when you're getting wasted .
HAHAHA!!folk har klagat på att jag har ögonen öppna när jag sover men att han pratat med mig i 5 minuter och blivit sur på att jag inte svarade tog priset.
"Som klockrenh säger." - oneoo
jag förstår inte hur folk kan däcka sittandes och låta folk pilla med en, eller somna på golv o grejer. har jag inte blivit tillräckligt pangad än eller? måste jag se det som en utmaning? ni ser ut att ha så mycket roligare än mig.... måste man vara värre än blackout stadie för att kunna däcka mellan två rum? eller på bussgolvet?
du får dricka lite mer bara, och snabbare!
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
but how!? hur kan man vara classy samtidigt som man dricker hetsigt.
Sväljer Men du är ju typ död? Jag hade bajsat på mig om jag hittat nån sådär.
EmCi_Emm F20 Naah, hadde du ruskat lite på mig hadde jag nog mumlat något ohörligt och vänt mig om ;D
Dysläktikär
inte så kry här! observera mina egna kalsonger som är fastbundna över ansiktet.. vaknade med nårgra myggbett i röven kan jag säga...
Moderator
2009-05-08 17:59
UtanAttTveka Satsar du på att däcka hårt kan du slänga classy åt helvete.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
ja jag insåg ju det. så imorgon får vi se om det blev några bilder... måste ju be alla mina vänner att fota för ja lär väl inte kunna göra det själv.
Moderator
2009-05-09 18:07
Nej kan du fota själv har du misslyckats än en gång. Kör med inställningen att du lär ju inte dö, så det är ingen fara, och dör du så är det inget som drabbar dig. Men satsa på att komma så nära som möjligt. Då brukar man kunna däcka fint.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
vroksjab P20 Hahaha ska du bara ha fula eller vill du även ha dom extremt snygga?
detta är resultatet av alldeles för mycket jäger och "snälla" vänner.
DET ÄR ELAKT ATT LÄNKA TILL BILDDAGBOKEN EFTERSOM JAG INTE KAN SE DET. Kan bara läsa folks kommentarer som gör mig rejält nyfiken. Lägg upp på annan sida! :<
Så, 14 bilder på 45 inlägg. Fortsätter det i den här stilen så ryker tråden. /Admin.
så.. nu kan icke-bilddagbokare se.
Har ingen bild på det men önska jag hade. Vaknade nerspydd med sönderslitna kläder i en sandlåda och hade totalt blackout från kvällen innan. Lite segt att vakna av att massa barn typ springer nyfiket runt och kollar på drägget i deras lekpark + att jag hade noll koll på var jag var. Jag måste sett ganska fin ut på bild.
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
själv och som många andra så ser man ju inte alltför fager ut i det tillståndet, men chomperzchompa va söt ju.. knas :O
Däckad fjortistjuv -06
My heart lives in my vagina.